Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Piet Wijnstra
Level 1

Geen ondertiteling Ziggo Go app iOS - Film: The Virtuoso

De onlangs toegevoegde film, The Virtuoso,  geeft op 2 ipad's geen ondertiteling.

Er is ook geen tekstballon o.i.d. om deze aan/uit te zetten.

Een van de iPad's is een nieuw model (2022). Beiden zijn voorzien van iOS 15.3.1

Op de Ziggo Next en Chromecast zien we wel ondertiteling. Het lijkt dus op een probleem in de iOS App v4.34.4. 

Groet,

Piet.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi Piet, de ondertiteling bij deze film moet nu ook op iOS apparaten werken!

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hoi @Piet Wijnstra

Nou zeg, wat gek dat je geen ondertiteling hebt. Goed dat je al zoveel informatie doorgeeft en zoveel hebt getest. Bij mijn iPhone werkt het ook niet inderdaad. Ik heb dit doorgezet voor onderzoek, dit is namelijk nog geen bekend issue. Hopelijk wordt het snel aangepast en anders komen we er op terug. 

0 Kudos
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi Piet, de ondertiteling bij deze film moet nu ook op iOS apparaten werken!

0 Kudos
Ga naar reactie