1
Vraag
2
Reacties
Ankie Pons

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Geen ondertiteling Ziggo Go app IOS Billions Serie 6 aflevering 1 en Den Skyldige

Ik heb, niet voor het eerst, weer geen ondertiteling bij Billions Serie 6 aflevering 1 en Den Skyldige

 

Als ik Billions serie 6 afl. 1 kijk via IOS (Apple) dan zie ik wel een ballonnetje om de ondertitels aan te zetten, zie foto, maar er verschijnt niets.

Als ik een Android device pak en ik log in, is er wel ondertiteling.

 

Bij Den Skyldige zie ik in IOS niet eens een tekst ballonnetje, dus kan ik dat ook niet aanzetten. 
wederom: met Android werkt het wel……


Er is dus een IOS probleem maar dat is niet voor het eerst.

wanneer wordt dit opgelost?

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @Ankie Pons, we hebben er even op moeten wachten maar gistermiddag is de nieuwe versie van Den Skyldige eindelijk binnengekomen voor de iOS app. Mét ondertiteling dit keer!

 

Ik heb net een klein stukje gekeken en ik denk dat ik hem vanavond verder kijk... Spannend! 😯

Bekijk in context

8 Reacties 8
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemiddag @Ankie Pons! Welkom op de Ziggo Community! 

Verdorie 😞 Wat zuur dat je weer geen ondertiteling hebt bij Billions en dat de ondertiteling bij Den Skyldige niet eens beschikbaar is. Ik heb het even op mijn iPhone geprobeerd. Hier lukt het ook niet. Kun je je postcode en huisnummer in je Community profiel zetten en daarnaast hier reageren wat voor iPhone je hebt welke iOS en welke update je van de app hebt? Dan gaan we het uitzoeken. 

Ankie Pons
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi Maud, ik heb mn prociel aangevuld.

ik kijk op een IPad 6e generatie met software versie IOS 15.2.1

de ziggo go app is versie 4.34.4 (4.34.23.102)

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Ankie Pons voor wat het waard is: het ligt niet aan jou. Ik heb op m’n 7e generatie iPad hetzelfde. Ik ben aardig aan het inlopen maar m'n Deens is nog niet zodanig dat ik het zonder ondertiteling kan volgen. Ik heb ook nog even op PrimeVideo gekeken, maar daar werkt ondertiteling wèl. Maar ja, daar heb je niks aan.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 679Likes

Dank voor het aanvullen @Ankie Pons Zo te zien ontbreekt echt de hele optie tot het aan/uitzetten van ondertiteling, die heb ik zojuist doorgestuurd naar mijn collega's om dit te herstellen.
Via www.ziggogo.tv is deze optie er wel (maar dat werkt niet op iPad/iPhone). @Wim C. mijn Deens begrijpen ook niet zo sterk, dus ondertitels zijn bijzonder nuttig. 

Voor Billions S6E1 heb ik zojuist getest en gezien dat de ondertitels het nu wel doen (eventueel aanzetten nog wel noodzakelijk via het tekstballontje in scherm) Kan een van jullie dat bevestigen? Dan is dit stukje afgerond 🙂 

Ankie Pons
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi Jos, 

Billions S6E1 heeft op de IPad IOS nu ondertiteling inderdaad.

Den Skyldige: toch de cursus Deens maar oppakken? @Wim C. 
nog geen ondertitel ballon te zien bij mij …….

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 679Likes

Dank voor de terugkoppeling en check bij Billions S6E1.

Zonde dat de ondertiteling van Den Skyldige nog niet aangevuld is. Ik had er nog gen terugkoppeling op gehad en zal opnieuw de collega's attenderen. 
Zodra ik meer weet hoor je het!
 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @Ankie Pons, we hebben er even op moeten wachten maar gistermiddag is de nieuwe versie van Den Skyldige eindelijk binnengekomen voor de iOS app. Mét ondertiteling dit keer!

 

Ik heb net een klein stukje gekeken en ik denk dat ik hem vanavond verder kijk... Spannend! 😯

Ankie Pons
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wow Mark, net even gecheckt : en inderdaad……. Met ondertiteling!!
ik ga ook snel kijken.

veel plezier ook verder!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic