Hallo, ik heb al een aantal dagen geen live tv meer op mijn iPad ik had dat altijd wel en krijg nu na de update de melding “ deze video kan niet worden afgespeeld. -1022
ik heb nooit eerder problemen gehad maar ik kan wel opgenomen programma’s en terugkijken gebruiken
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Donnie1,
Er waren inderdaad problemen op iOS. Deze zouden inmiddels opgelost moeten zijn. Werkt het vandaag weer bij je?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zie wel veel van dit soort meldingen op het forum de laatste uren/dagen.
Vragen:
Welke iPad, wat is de iPadOS versie.
Is de Ziggo GO TV app zojuist geüpdatet?
Hi @Donnie1,
Er waren inderdaad problemen op iOS. Deze zouden inmiddels opgelost moeten zijn. Werkt het vandaag weer bij je?
Hallo Alex,
inderdaad alles werkt weer!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.