1
Vraag
2
Reacties
Marz

Level 1
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Geen landscape meer mogelijk Ziggo GO op Android 7.1

Ik heb geen landscape ziggo go meer sinds ik android 7.1 versie heb op tablet.
Ook scherm draaien functie heeft geen effect. Erg lastig. Ik kijk graag liggend op bed.
Op oude smartphone go met android 5.1 gedownload als test precies hetzelfde probleem.
PS mijn technische kennis is heel laag op androidgebied.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marz
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Oopgelost!. Ik heb de instellingen gereset nu is Ziggo go weer landscape mogelijk. Bedankt voor de adviezen.

Bekijk in context

15 Reacties 15
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Marz
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Jeetje, al 3 geleden geplaatst en nog niemand die je heeft geholpen. Vervelende is dat ik zelf Apple fan ben dus geen enkele Android in huis heb om dit te kunnen testen. Daarom hoop ik dat er snel iemand langs komt, en dan het liefst een moderator, die je ermee kan helpen.

Mocht het probleem inmiddels zijn opgelost, door de app even van je toestel te verwijderen en opnieuw te installeren, want dat wil ook nog wel eens helpen, dan graag hier nog even aangeven.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Marz welkom op onze Community.

Ik begrijp dat je hier niet happy mee bent! Landscape mode is natuurlijk onmisbaar bij het kijken via Ziggo GO. Wij hebben hier getest en hier werkt alles goed. We willen dan graag wat meer specifieke details ontvangen om je daarna een stapje verder te helpen.


  • Wat zijn de merk en typ toestellen?
  • Welke Toestel Firmware versies zijn geïnstalleerd?
  • Heb je de Ziggo GO app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
  • Werken andere toepassingen wel in Landscape mode?
Marz
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Anne,
Mijn smartphone gebruik ik zelden. Ik hou het daarom op mijn tabletgegevens.

  • Wat zijn de merk en typ toestellen? Samsung sm t550
  • Welke Toestel Firmware versies zijn geïnstalleerd? T550xxu1crg1 , android 7.1.1.
  • Heb je de Ziggo GO app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?dit heb ik na jouw bericht gedaan. Geen verschil.
  • Werken andere toepassingen wel in Landscape mode? Ja de standaard dingen als mail, agenda etc. Ik heb apps erop die nooit in landscape modus gingen. Mijn mail, agenda (standaards van de tablet zelf en google apps die er standaardopstaan) kunnen in landscape.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Op een tablet moet de weergave altijd Landscape zijn besef ik me net. Mogelijk denkt de software dat je een mobiel hebt in plaats van een tablet. Heb je ook Netflix of andere video-apps om te testen?

Is dat wel de nieuwste firmware die beschikbaar is? Ik zie dat die in juni 2018 is gereleased, er is in december ook een versie uitgekomen. T550XXU1CQJ6 denk ik? Dit moet je even checken bij Samsung, zij hebben software voor de computer (Kies?) waarmee je ook die nieuwste firmware kunt updaten naar je tablet toe.
Marz
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Sorry voor de late reactie. Ik kreeg geen melding dat er gereageerd was. Ik kan youtube gaan testen voor videoformaat. De website van ziggo go is wel in landscape. Gelukkig!. Dat is de methode die ik nu als alternatief gebruik. Superbedankt voor je uitleg. Momenteel erg druk,weinig tijd door priveomstandigheden. Goed om te weten dat er nog een update is.
Marz
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Oopgelost!. Ik heb de instellingen gereset nu is Ziggo go weer landscape mogelijk. Bedankt voor de adviezen.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Mooi dat het is opgelost en veel plezier met kijken. Fijn weekend ook ??
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Bedankt voor je update Marz 🙂 Fijn dat het weer werkt! Ik sluit je topic.
Benkolk

Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook graag advies,. Tablet Samsung. Krijg in horizontale positie geen beeld, wel geluid. Als ik inlog via Ziggogo.nl gaat het wel goed.  

 

 

 

 

Benkolk

Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe en waar / welke  instellingen heb je gereset?

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Benkolk! Irritant dat het beeld niet helemaal lekker mee werkt! Heb je de app al verwijderd en opnieuw gedownload? 

Benkolk

Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uiteraard dit een paar keer gedaan. App verwijderd, apparaat helemaal op'uit' en toen opnieuw geinstalleerd. Geen resultaat 😒

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Goed dat je dat al geprobeerd hebt! 

Om welke tablet gaat het? En als je het scherm horizontaal hebt, kun je dan met je vingers nog wel het beeld in- en uitzoomen op het scherm? En heb je de instellingen van de tablet gecheckt over hoe je het beeld kunt kantelen? 

Benkolk

Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fijn dat je zo meedenkt.

Samsung A10. 

In vertikale situatie wel een klein beeldje. Na draaien naar horizontaal geen beeld meer. Ook in-of uitzoomen heeft geen effect. Bij alle andere apps is geen probleem. Doet zich uitsluitend voor bij Ziggo Go.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Oh klein beeldje? Ik kan me zo niet voorstellen hoe je dat dan ziet. 😯 Kun je controleren of je een instelling (of app) hebt, die invloed heeft op het beeld? Android heeft bijvoorbeeld vaak een 'Oogbescherming'-instelling of 'blauwlichtfilter'. En kun je de kantel instellingen eens 'vast' zetten op vertical en dan op full-screen in de ZiggoGO app proberen? Ik hoop dat je me nog volgt! 😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic