Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ook graag advies,. Tablet Samsung. Krijg in horizontale positie geen beeld, wel geluid. Als ik inlog via Ziggogo.nl gaat het wel goed.
Hoe en waar / welke instellingen heb je gereset?
Hi @Benkolk! Irritant dat het beeld niet helemaal lekker mee werkt! Heb je de app al verwijderd en opnieuw gedownload?
Uiteraard dit een paar keer gedaan. App verwijderd, apparaat helemaal op'uit' en toen opnieuw geinstalleerd. Geen resultaat 😒.
Goed dat je dat al geprobeerd hebt!
Om welke tablet gaat het? En als je het scherm horizontaal hebt, kun je dan met je vingers nog wel het beeld in- en uitzoomen op het scherm? En heb je de instellingen van de tablet gecheckt over hoe je het beeld kunt kantelen?
Fijn dat je zo meedenkt.
Samsung A10.
In vertikale situatie wel een klein beeldje. Na draaien naar horizontaal geen beeld meer. Ook in-of uitzoomen heeft geen effect. Bij alle andere apps is geen probleem. Doet zich uitsluitend voor bij Ziggo Go.
Oh klein beeldje? Ik kan me zo niet voorstellen hoe je dat dan ziet. 😯 Kun je controleren of je een instelling (of app) hebt, die invloed heeft op het beeld? Android heeft bijvoorbeeld vaak een 'Oogbescherming'-instelling of 'blauwlichtfilter'. En kun je de kantel instellingen eens 'vast' zetten op vertical en dan op full-screen in de ZiggoGO app proberen? Ik hoop dat je me nog volgt! 😊
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.