1
Vraag
2
Reageer en help mee
Annemarie1944

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Geen films en series L op computer

Goedemorgen, ik heb al geruime tijd movies en series L maar krijg geen films te zien op mijn computer. Alleen de trailer is beschikbaar. Hoe kan dat? Ziggo heeft dit vrijdag opnieuw toegevoegd maar zondeer resultaat.

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70504Posts
  • 4905Oplossingen
  • 19939Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 579Posts
  • 48Oplossingen
  • 265Likes

Goedemorgen @Annemarie1944 
Wat lastig dat je de films uit je extra pakket online niet kunt kijken. Heel vreemd dat je alleen de trailer kunt zien. Ik ben erg benieuwd of dat voor alle content geldt, of voor bepaalde films? En gebruik je Ziggo GO enkel via de laptop, of kun je het ook testen op een ander apparaat met bijvoorbeeld de Ziggo GO app?

Annemarie1944
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik ben al in de winkel van Ziggo geweest. Er is mij uitgelegd dat ik slechts een beperkt aantal films kan zien met Movies en Series L. Dus ik kan bijv. niet de films Room, Deux en the Godfather zien. Jammer.

RoWi.

Level 20
  • 17418Posts
  • 739Oplossingen
  • 5787Likes

Dat klopt deels,de films en series van bijvoorbeeld Skyshowtime zou u binnenkort wel moeten kunnen zien. Nu is dat nog een beperkt aanbod.

Template

Level 16
  • 2197Posts
  • 48Oplossingen
  • 660Likes

@Annemarie1944 Met Movies&Series L, zouden alle films uit het Movies&Series XL aanbod te zien moeten zijn.

Als het alleen de trailer is, is het wellicht een film van Pathé, bijvoorbeeld 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic