1
Vraag
2
Reageer en help mee
TVRSKI

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen bevestiging en geen prullenbak, programma's Ziggo GO kwijt met een simpele beweging

Als je een beetje onhandig scrollt in de Ziggo app, dan kun je zomaar opgenomen programma's verliezen. Waarom is er geen prullenbak om deze uit terug te halen, of anders toch tenminste de vraag ter bevestiging van het verwijderen?

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9192Reacties
  • 1077Oplossingen
  • 4124Likes

Hi @TVRSKI,

We hebben deze feedback eerder ontvangen, het klopt dat je met een 'swipe' een opgenomen programma kwijt bent in de lijst bij Ziggo GO zonder bevestiging of prullenbak. Bij meerdere afleveringen (serie-opname) krijg je gelukkig wel bevestiging, net als dat je wel echt over de helft van het rode vlak moet swipen. Het is eerder doorgegeven aan de ontwikkelaars, maar heeft helaas geen opvolging gekregen. Ik zal je signaal opnieuw doorzetten, maar voorlopig is het dus voorzichtig scrollen 😅

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23911Posts
  • 1058Oplossingen
  • 7636Likes

Het zou niet mogen dat je zomaar programma's kwijt raakt zowel in de App als de Media Box want voor programma verwijderen moet je op de prullenbak klikken en krijg je nog de vraag of je wel of niet wil verwijderen.

Of je gaat te snel met klikken en lezen, neem even de tijd voor je iets verwijderd met scrollen. Programma eenmaal weg is helaas tenzij serie of film of TV aflevering is, kan je die altijd nog via Replay kijken, TV Programma's kies dan opnemen gehele serie dan komt de eerste weer terug. Films is dit gewoon aanklikken en met serie ook.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9192Posts
  • 1077Oplossingen
  • 4124Likes

Hi @TVRSKI,

We hebben deze feedback eerder ontvangen, het klopt dat je met een 'swipe' een opgenomen programma kwijt bent in de lijst bij Ziggo GO zonder bevestiging of prullenbak. Bij meerdere afleveringen (serie-opname) krijg je gelukkig wel bevestiging, net als dat je wel echt over de helft van het rode vlak moet swipen. Het is eerder doorgegeven aan de ontwikkelaars, maar heeft helaas geen opvolging gekregen. Ik zal je signaal opnieuw doorzetten, maar voorlopig is het dus voorzichtig scrollen 😅

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23911Posts
  • 1058Oplossingen
  • 7636Likes

@Alex  Dank je wel dan weet ik het ook voor nu, ik was ook in de veronderstelling dat het anders ging.

Goede feedback en Blij dat het door de Kerst afdeling wordt opgepakt, anders gaan ze mee naar OpLapland. 😉

TVRSKI
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat vind ik ook, dat het niet zou mogen, maar het gebeurt dus wel. 

TVRSKI
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Niet heel vreemd dat het eerder gemeld zou zijn, het is namelijk bijzonder ongebruiksvriendelijk en onlogisch.

Jammer dat er niet op geacteerd wordt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic