1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Marveu

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Geen beeld wel geluid

Heb vandaag ziggo laten installeren door monteur nu wil ik op mijn tablet lenovo M 10 fhd plus via ziggo go kijken,heb ik alleen geluid geen beeld ,wel kan ik via tv kijken ik.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marveu
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

In ieder geval doet Ziggo go het op mijn Lenovo tablet,maar zodra ik de beeld kleuren instel op warmer dan is het beeld weg.

Had mijn tablet gereset,en toen Ziggo go geïnstalleerd en toen werkte hij perfect,maar zodra ik de kleuren warmer zette was het beeld weg ,alleen geluid.

Dus nu laat ik die warmer kleuren weg en kan ik gewoon fijn tv kijken via mijn tablet.

Bedankt allemaal voor de snelle reacties.

Mvg M van der Veur

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
EnergieBoy

Level 19
  • 11435Posts
  • 578Oplossingen
  • 1888Likes

Hoi @Marveu 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Ik val al over het eerste stukje, dat je zegt dat er gisteren iemand van Ziggo is geweest om alles aan te sluiten. Thuis zal het allemaal aangesloten zijn en heb je vaak ook gelijk TV. Maar achter de schermen moet ook alles aan elkaar worden gekoppeld en dat kan soms nog even duren. Uit eigen ervaring duurde het bij mij 24/48 uur voor ik ook echt daadwerkelijk Ziggo GO kon kijken. Bij sommige gaat het sneller en bij andere duurt het iets langer.

Ik kan niet voor je kijken wat er is en of de koppeling inmiddels plaats heeft gevonden. Daarom wil ik je vragen om te wachten op een Ziggo moderator/medewerker, meestal binnen een werkdag komen ze langs iedere topic. Of, als het inmiddels al werkt, dit ook even te melden.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen ze gelijk de juiste gegevens erbij pakken. Geef je gegevens op deze link (op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt)

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4698Posts
  • 616Oplossingen
  • 2428Likes

Goedemorgen @Marveu en welkom op de Community! Zo te lezen heeft @EnergieBoy al goed mee gedacht. Het is inderdaad goed mogelijk dat de processen nog niet gereed waren gemeld, tijdens het schrijven van je bericht. Inmiddels staat alles actief en moet het werken. Werkt het niet, log dan even uit en weer in. Test eventueel ook andere telefoons of tablets in combinatie met de Ziggo Go App of test het via de browser. Laat je ons weten of het werkt? 

Marveu
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

In ieder geval doet Ziggo go het op mijn Lenovo tablet,maar zodra ik de beeld kleuren instel op warmer dan is het beeld weg.

Had mijn tablet gereset,en toen Ziggo go geïnstalleerd en toen werkte hij perfect,maar zodra ik de kleuren warmer zette was het beeld weg ,alleen geluid.

Dus nu laat ik die warmer kleuren weg en kan ik gewoon fijn tv kijken via mijn tablet.

Bedankt allemaal voor de snelle reacties.

Mvg M van der Veur

Melody

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zorg ervoor dat je onder instellingen kopje scherm de modus voor oogbescherming uit zet. Dan zou het beeld weer gewoon moeten doen. Ik heb ook de lenovo tab m10 fhd.