miasees

Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Geen beeld & geluid bij Ziggo GO, foutcode 92

Heb geen beeld en geluid op tv. Als ik stream dan komt op de tv wel te staan het programma waar we naar willen kijken ,maar krijg geen beeld en geluid. Na verloop van tijd krijg ik fout code 92. Kan wel You Tube streamen dit doet het wel. Het vreemde is dat als ik Nord VPN uit zet ik op de telefoons en tablet niet ziggo go kan kijken, zet ik VPN Nord aan , dan kan ik wel Ziggo Go kijken op de iphone en tablet maar niet op de tv. Ik verblijf momenteel in het buitenland en maak gebruik van wifi. Onlangs nieuwe updates op de tablet en i phonens gezet  15.0.2, weet niet of dit hier iets mee te maken heeft. Voor de updates heeft ziggo go altijd perfect gewerkt .Heb de chrome cast opnieuw geinstalleerd , heb ziggo go opnieuw geinstalleerd, niets helpt.  Kan wel via de laptop met hdmi kabel ziggo go op tv bekijken.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @miasees,

 

Helder, dank je! Inmiddels hebben we meer meldingen ontvangen uit diverse plekken in Europa, waaronder Hongarije. Ik heb zojuist in dit topic gereageerd. Om alle informatie centraal te houden, stel ik voor dat we daar verder gaan en sluit ik dit topic.

Bekijk in context

14 Reacties 14
miasees
Topicstarter
Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ben vergeten te vermelden, dat ik ook niet met de laptop kan streamen. Heb VPN Nord verwijderd op de laptop ,toen kon ik Ziggo go niet meer ontvangen . Heb VPN weer geinstalleerd , toen kon ik weer Ziggo go bekijken op de laptop.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemiddag @miasees! Welkom op de Ziggo Community! 
 

Goed dat je hier aan de bel trekt! Waar verblijf je in het buitenland? Dat is wel handig om te weten. Zijn je tablet / iPhone verbonden met hetzelfde netwerk als je Chromecast? Hebben je iPhone en tablet ook de nieuwste sofware update van Ziggo Go?

miasees
Topicstarter
Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Verblijf in Hongarije. IPhone en tablet hebben versie 4.33.2  volgens mij is dit de nieuwste update. En zijn allemaal met het zelfde netwerk verbonden. Dit probleem heeft zich vanaf gisteren voorgedaan. Vindt het ook vreemd dat de laptop (Windows) ook dit probleem heeft. 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Aah oké! Met wat voor netwerk ben je precies verbonden? Is het de wifi van een hotel of een public wifi? Kan het zijn dat deze zijn verbinding buiten de EU vandaan haalt?  En werkt het zonder streamen wel op alle apparaten? 

miasees
Topicstarter
Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dit is een netwerk van T Mobile.  Heb enige jaren geleden internet laten aanleggen door T Mobile. Kan verder alles doen met het internet wat ik ook thuis in Nederland doe.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Wat bedoel je precies met een netwerk van T-mobile? Een vastnetwerk? Kun je eens naar IP Location gaan en kijken wat daar uitkomt?

miasees
Topicstarter
Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

IP adres is 192.168.0.16

miasees
Topicstarter
Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het ip adres van de Router is 192.168.01

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Dat is je interne IP adres. Krijg je verder niks te zien op die website? Als je het eens via een ander netwerk probeert, hoe gaat het dan? Lukt het dan wel? 
En werkte Ziggo Go wel op alle apparaten als je niet streamt? 

miasees
Topicstarter
Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Kan op alle apparaten ziggo kijken. kan ook op alle apparaten You Tube afspelen.

Een ander netwerk?. Zou effe niet weten hoe dat moet. Ben bang dat er straks niets meer doet. 

Wat ik vreemd vindt, als ik ziggo stream naar de tv dan krijg ik wel hetgeen wat ik wil zien, met de begin en eind tijd, maar ik krijg geen beeld. Op dat moment is ook mijn beeld erg wazig op de iphone of tablet. Stop ik met streamen naar de tv dan komt er weer beeld terug op het apparaat waarmee ik stream.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @miasees,

 

Even op een rij:

Je zit in Hongarije en sinds gisteren werkt Ziggo GO op geen enkel apparaat meer. Het werkt op je Windows laptop alleen nog als je Nord VPN gebruikt. Alle drie de apparaten zijn met hetzelfde thuisnetwerk van T-Mobile verbonden. Chromecast werkt ook niet en vertoont rare kuren, maar laten we ons eerst focussen op de werking van GO in het algemeen.

 

Een website als https://iplocation.com/ laat zien waar Ziggo GO (en het internet in het algemeen) denkt dat je bent op basis van een IP-adres. Ik ben daarom benieuwd wat je daar te zien krijgt zonder VPN. Zo kunnen we in ieder geval uitsluiten dat het om een EU/regio-probleem gaat.

miasees
Topicstarter
Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Weet niet wat ik verkeerd oe , maar heb ip adres ingevoerd maar er gebeurt niets.

miasees
Topicstarter
Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Je maakt een fout. Ziggo Go werkt op alle apparaten.  Zet ik Nord VPN uit dan kan ik op geen enkel apparaat Ziggo Go kijken. Zet ik Nord VPN aan dan kan ik op elk apparaat wel Ziggo Go kijken. Kan alleen niet meer streamennaar de tv . Chromecast werkt volgens mij wel naar behoren.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @miasees,

 

Helder, dank je! Inmiddels hebben we meer meldingen ontvangen uit diverse plekken in Europa, waaronder Hongarije. Ik heb zojuist in dit topic gereageerd. Om alle informatie centraal te houden, stel ik voor dat we daar verder gaan en sluit ik dit topic.

Uitgelicht topic