Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
johan821
Level 1

Geen abonnement op ipad

Gisteren nieuwe mediabox ontvangen. Nu wil ik de iPad Ziggo Go app gebruiken en tv kijken. De meeste zenders zijn NIET te selecteren, er staat GEEN ABONNEMENT. Maar dit klopt niet. Het gaat om bijna alle zenders die ik niet kan zien op de iPad.

App al een keer opnieuw geinstalleerd, werkt niet.

Wat nu?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Het kan even duren voor je Media Box zichtbaar wordt in de Ziggo Go App.

omdat die er nog niet instaat kan je weinig doen met de app. Misschien morgen even proberen.

Beste dan even uitloggen en weer opnieuw inloggen.

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Het kan even duren voor je Media Box zichtbaar wordt in de Ziggo Go App.

omdat die er nog niet instaat kan je weinig doen met de app. Misschien morgen even proberen.

Beste dan even uitloggen en weer opnieuw inloggen.
0 Kudos
robbo
Level 20
T.E.A.M.
Zijn de gegevens al bijgewerkt in "Mijn Ziggo"?
0 Kudos
EnergieBoy
Level 19
Hoi johan821
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat leuk zeg, je hebt een nieuwe Mediabox ontvangen. Erg vervelend natuurlijk dat dan nog niet alles werkt maar wat Garfield en Robbo al melden, het duurt altijd even voor je nieuwe Mediabox zichtbaar is en je gegevens moeten dan zijn bijgewerkt in je Mijn Ziggo.

Meestal is het zo dat je na 24 uur wel kunt kijken en anders toch nog even geduld hebben. Als een moderator je bericht ziet zal die wel even met je mee kunnen kijken. Maar voor nu is het toch nog even afwachten tot het allemaal administratief in orde is gemaakt.

Succes en veel plezier met je nieuwe Mediabox!
0 Kudos