Stephanie1221!

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen abonnement melding in Ziggo Go

Goedenavond heb al een jaar last van mijn ziggo go ik kan al een jaar lang niet live tv-kijken alleen maar wat ik heb opgeslagen qua film.

 

als ik een live tv wil kijken staat er uw heeft geen abonnement op dit zender en dat staat bij alle zenders ! En ik heb wel een hele ziggo tv internet pakket 

 

dus weet niet wat er mis is ! En heel vervelend heb alles gedaan opnieuw account gemaakt, ziggo go opnieuw geïnstalleerd en opgeschoond.

 

ben radeloos wil gewoon Ziggo go kijken op me telefoon als dat wil dus zou hier heel graag hulp bij hebben graag !

 

bedankt en hoop op hulp 

 

fijne avond 

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke telefoon heb je precies met welke systeemsoftware en versie?

Heb je de laatste Ziggo Go app geïnstalleerd uit de app store?

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Goedemiddag @Stephanie1221! en welkom op de Community!

Wat frustrerend dat je al ruim een jaar lang problemen ondervindt met Ziggo Go! Ik kan me voorstellen dat je er nu beu van bent. Ik zie dat je eergisteren contact hebt gehad en dat je opnieuw een account hebt aangemaakt. Doorgaans duurt het even voordat Ziggo GO gesynchroniseerd is met Mijn Ziggo. Werkt het inmiddels wel? 

 

Uitgelicht topic