Ik heb alle ziggo sport zenders behalve Ziggo sport Docu. Ik kijk graag Rugby en kan dit nu helaas niet zien. Deze zender ontvang ik wel op mijn normale tv, maar helaas niet op de ziggo app en Ziggo Go browser. Iemand bekend met dit probleem? Eventuele oplossing? Bij voorbaat dank!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vreemd, hier is hij te zien in de app en browser.
Is er iets te vinden in account en profielen en in favoriete zenders, wat die zender niet laat zien?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vreemd, hier is hij te zien in de app en browser.
Is er iets te vinden in account en profielen en in favoriete zenders, wat die zender niet laat zien?
Bedankt! Ik moest Ziggo sport Docu aangeven als favoriete zender. Dit heb ik nu gedaan en deze zender is anwezig! Mijn dank is groot!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.