Pa&Ma

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen Ziggo Go op Macbook

Raar....

 

Ik krijg geen bewegend beeld met Ziggo Go in de browser (zowel Safari als Chrome) op mijn MacBook (MacOs 12.4)

 

wel alle menu's en als ik afspelen klik, "lijkt" de video te starten (de afspeeltijd begint te lopen en ik kan ook 'spoelen'. maar geen beeld en geluid. uiteraard staat NIET aan dat het op de box wordt afgespeeld.

 

iPad werkt wel

Netflix werkt in dezelfde browser wel

ander macbook (op ander wifi/adres) werkt wel (zelfde OS versie en... zelfde account) werkt ook

MediaBox werkt wel

 

alles lijkt normaal (kan ook de thumbnails zien van mijn opnames.) echter bij afspelen... zwart beeld.

 

dank jullie wel!

 

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik zelf heb ook de Ziggo Go en MacOS 12.4 en hier werkt het prima, heb je al even bij het slotje gedrukt als je Ziggo Go in Chrome https://www.ziggogo.tv/nl.html opent en dan Klik je onder op Site Instellingen, als je deze instellingen even na loopt, wie weet helpt dit.

 

Schermafbeelding 2022-05-27 om 22.56.51.pngSchermafbeelding 2022-05-27 om 22.57.12.pngSchermafbeelding 2022-05-27 om 22.57.37.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anders check even dit topic Ziggo is gestopt met het aanbieden van de Ziggo GO app voor Windows 10 

als je naar beneden scrolt zie je optie om de App te installeren zowel voor Windows als MacOS let wel er kan een popup zich aanmelden, dat kan je installatie zijn.

 

Of je kan dit doen: Schermafbeelding 2022-05-27 om 23.07.25.png

 

Dan opent hij de Ziggo Go app en aan de rechter kant in je zoekbalk staat een optie voor downloaden.

Schermafbeelding 2022-05-27 om 23.09.58.png Schermafbeelding 2022-05-27 om 23.11.16.png

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19163Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

Goedemorgen @Pa&Ma en een warm welkom op de Community,

Goed dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag. Balen dat het online tv kijken via Ziggo Go via jouw MacBook op dit moment niet wil lukken. Zo te zien heeft onze expert @Dave! al enkele handige handreikingen gegeven. Is het gelukt om het op te lossen aan de hand van de gegeven tips? 
 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19163Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

@Pa&Ma Het is al een poos stil binnen dit topic. Is het gelukt om het probleem op te lossen met de hier gegeven tips? Als wij je hier nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij het graag. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Pa&Ma  enige is dat Safari wat gevoeliger is voor Ziggo Go dan Edge of Chrome, maar Werkt wel, hopelijk laat je het even weten dan

kan onze @Paul dit namelijk ook vervolgen of afsluiten.

Uitgelicht topic