Sinds enkele weken geen Ziggo Go meer op iPad, wel op iPhone.
App opnieuw geïnstalleerd help niet. iPad opnieuw opgestart en geüpgraded help ook niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@C.J.Jager Je kan ook mogelijk te weinig opslagruimte hebben door te veel apps en bestanden, want als je mogelijk een oude iPad hebt dan hebben die vaak wat minder opslaggeheugen 16 tot 32gb. Verwijder dan tijdelijk een paar andere apps die je even niet of weinig gebruikt. Het is altijd het proberen waard.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @C.J.Jager
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Wat nog wel eens wil helpen:
Laat weten of dit werkt.
Hoi Wim, precies gedaan zoals je heb uitgelegd maar heeft geen resultaat gehad, krijg nog steeds de melding:
Please try again later
Oops, something went wrong
@C.J.Jager Je kan ook mogelijk te weinig opslagruimte hebben door te veel apps en bestanden, want als je mogelijk een oude iPad hebt dan hebben die vaak wat minder opslaggeheugen 16 tot 32gb. Verwijder dan tijdelijk een paar andere apps die je even niet of weinig gebruikt. Het is altijd het proberen waard.
Bedankt voor de tip, ik laat het je morgen weten hoe het het is gegaan.
Hoi Buurman, heb voldoende ruimte voor de app.
Thanks!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.