Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
C.J.Jager
Level 1

Geen Ziggo GO meer op iPad

Sinds enkele weken geen Ziggo Go meer op iPad, wel op iPhone.

App opnieuw geïnstalleerd help niet. iPad opnieuw opgestart en geüpgraded help ook niet.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Buurman
Level 15

@C.J.Jager Je kan ook mogelijk te weinig opslagruimte hebben door te veel apps en bestanden, want als je mogelijk een oude iPad hebt dan hebben die vaak wat minder opslaggeheugen 16 tot 32gb.  Verwijder dan tijdelijk een paar andere apps die je even niet of weinig gebruikt. Het is altijd het proberen waard.

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @C.J.Jager 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Wat nog wel eens wil helpen:

  1. Log uit via de Ziggo Go app op uw iPad 
  2. Verwijder vervolgens de Ziggo Go app van uw iPad 
  3. Start uw iPad op nieuw op
  4. Download opnieuw de Ziggo Go app
  5. Log weer in via de opnieuw geïnstalleerde Ziggo Go app

Laat weten of dit werkt.

 

C.J.Jager
Level 1
Topicstarter

Hoi Wim, precies gedaan zoals je heb uitgelegd maar heeft geen resultaat gehad, krijg nog steeds de melding:

Please try again later

Oops, something went wrong

0 Kudos
Buurman
Level 15

@C.J.Jager Je kan ook mogelijk te weinig opslagruimte hebben door te veel apps en bestanden, want als je mogelijk een oude iPad hebt dan hebben die vaak wat minder opslaggeheugen 16 tot 32gb.  Verwijder dan tijdelijk een paar andere apps die je even niet of weinig gebruikt. Het is altijd het proberen waard.

0 Kudos
C.J.Jager
Level 1
Topicstarter

Bedankt voor de tip, ik laat het je morgen weten hoe het het is gegaan.

0 Kudos
C.J.Jager
Level 1
Topicstarter

Hoi Buurman, heb voldoende ruimte voor de app. 

Thanks!

0 Kudos