Vraag
Reacties
Oplossing
aafjebrouwer
Level 1

Geen Ziggo GO: abonnement nodig

ziggo go werkt niet meer ik heb een abonnement nodig en die heb ik gewoon, het heet kabel tv met gratis ziiggogo tot voorheen werkte dat prima , nu niet,
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
aafjebrouwer
Level 1
Topicstarter
Bert,
Ik heb een nw wachtwoord aangemaakt i.o. met ziggo klantenservice, ik heb de app verwijderd en opnieuw ingesteld maar alles ... geen resultaat, ik heb een chat gedaan met klantenservice en die meldde dat er een probleem was met deze materie en dat ze er mee bezig zijn om de oplossing te vinden. Nou dat was vooe mij voldoende vanochtend om 7 uur was hijer nog niet maar nu wel weer dus probleem getackeld denk ik... nog bedankt voor je tip,
groet, Jelle

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Heb je Ziggo Go al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dan haalt hij ook opnieuw het abonnement op.
0 Kudos
aafjebrouwer
Level 1
Topicstarter
bedoel je dan de app opnieuw installeren? dat antwoord geven ze bij ziggo niet. IK KAN WEL VAN ALLES BEDENNKEN MAAR DIT IS EEN PROBLEEM DAT AL TIJDE SPEELT EN OPLOSSINGEN ZIJN ER NIETR OF WORDEN NIET GEGEVEN
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Ik kan hiervandaan niet zien wat je allemaal wel en niet gedaan hebt.

"dat antwoord geven ze bij ziggo niet."

Dat kan best, ik geef dat antwoord wel, omdat dat soms wel werkt.
0 Kudos
aafjebrouwer
Level 1
Topicstarter
Bert,
Ik heb een nw wachtwoord aangemaakt i.o. met ziggo klantenservice, ik heb de app verwijderd en opnieuw ingesteld maar alles ... geen resultaat, ik heb een chat gedaan met klantenservice en die meldde dat er een probleem was met deze materie en dat ze er mee bezig zijn om de oplossing te vinden. Nou dat was vooe mij voldoende vanochtend om 7 uur was hijer nog niet maar nu wel weer dus probleem getackeld denk ik... nog bedankt voor je tip,
groet, Jelle
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Fijn dat alles weer werkt, Jelle. Welkom hier op de Community, aafjebrouwer. Veel kijkplezier weer gewenst.
0 Kudos