1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
aafjebrouwer

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geen Ziggo GO: abonnement nodig

ziggo go werkt niet meer ik heb een abonnement nodig en die heb ik gewoon, het heet kabel tv met gratis ziiggogo tot voorheen werkte dat prima , nu niet,
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
aafjebrouwer
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bert,
Ik heb een nw wachtwoord aangemaakt i.o. met ziggo klantenservice, ik heb de app verwijderd en opnieuw ingesteld maar alles ... geen resultaat, ik heb een chat gedaan met klantenservice en die meldde dat er een probleem was met deze materie en dat ze er mee bezig zijn om de oplossing te vinden. Nou dat was vooe mij voldoende vanochtend om 7 uur was hijer nog niet maar nu wel weer dus probleem getackeld denk ik... nog bedankt voor je tip,
groet, Jelle

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78834Posts
  • 5326Oplossingen
  • 23556Likes
Heb je Ziggo Go al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dan haalt hij ook opnieuw het abonnement op.
aafjebrouwer
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
bedoel je dan de app opnieuw installeren? dat antwoord geven ze bij ziggo niet. IK KAN WEL VAN ALLES BEDENNKEN MAAR DIT IS EEN PROBLEEM DAT AL TIJDE SPEELT EN OPLOSSINGEN ZIJN ER NIETR OF WORDEN NIET GEGEVEN
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78834Posts
  • 5326Oplossingen
  • 23556Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Ik kan hiervandaan niet zien wat je allemaal wel en niet gedaan hebt.

"dat antwoord geven ze bij ziggo niet."

Dat kan best, ik geef dat antwoord wel, omdat dat soms wel werkt.
aafjebrouwer
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bert,
Ik heb een nw wachtwoord aangemaakt i.o. met ziggo klantenservice, ik heb de app verwijderd en opnieuw ingesteld maar alles ... geen resultaat, ik heb een chat gedaan met klantenservice en die meldde dat er een probleem was met deze materie en dat ze er mee bezig zijn om de oplossing te vinden. Nou dat was vooe mij voldoende vanochtend om 7 uur was hijer nog niet maar nu wel weer dus probleem getackeld denk ik... nog bedankt voor je tip,
groet, Jelle
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Fijn dat alles weer werkt, Jelle. Welkom hier op de Community, aafjebrouwer. Veel kijkplezier weer gewenst.