Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Helena_10
Level 1

Geen TV meer via Ziggo GO app (nieuw klantnummer)

Ik heb met een tussenpose van 2 weken mij opnieuw aangemeld bij ziggo voor tv en internet.  Helaas heb ik geen tv meer op mijn app.  Heb eerst inloggegevens gewijzigd en ook de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en een paar dagen gewacht maar dat had geen enkel resultaat.  Wat is er precies aan de hand en kan dit nog worden rechtgezet

Mvg

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heb je een nieuw klantnummer gekregen?

Zo ja, maak dan een nieuw Mijn Ziggo, als je dit nog niet gedaan hebt: Een nieuw account - Ziggo

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Template
Level 17

Als je de App verwijderd, blijven de foute gegevens in het apparaat staan. 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heb je een nieuw klantnummer gekregen?

Zo ja, maak dan een nieuw Mijn Ziggo, als je dit nog niet gedaan hebt: Een nieuw account - Ziggo

0 Kudos