Ik heb met een tussenpose van 2 weken mij opnieuw aangemeld bij ziggo voor tv en internet. Helaas heb ik geen tv meer op mijn app. Heb eerst inloggegevens gewijzigd en ook de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en een paar dagen gewacht maar dat had geen enkel resultaat. Wat is er precies aan de hand en kan dit nog worden rechtgezet
Mvg
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je een nieuw klantnummer gekregen?
Zo ja, maak dan een nieuw Mijn Ziggo, als je dit nog niet gedaan hebt: Een nieuw account - Ziggo
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je de App verwijderd, blijven de foute gegevens in het apparaat staan.
Heb je een nieuw klantnummer gekregen?
Zo ja, maak dan een nieuw Mijn Ziggo, als je dit nog niet gedaan hebt: Een nieuw account - Ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.