1
Vraag
2
Reacties
Helena_10

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen TV meer via Ziggo GO app (nieuw klantnummer)

Ik heb met een tussenpose van 2 weken mij opnieuw aangemeld bij ziggo voor tv en internet.  Helaas heb ik geen tv meer op mijn app.  Heb eerst inloggegevens gewijzigd en ook de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en een paar dagen gewacht maar dat had geen enkel resultaat.  Wat is er precies aan de hand en kan dit nog worden rechtgezet

Mvg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75664Posts
  • 5169Oplossingen
  • 22191Likes

Heb je een nieuw klantnummer gekregen?

Zo ja, maak dan een nieuw Mijn Ziggo, als je dit nog niet gedaan hebt: Een nieuw account - Ziggo

Bekijk in context

2 Reacties 2
Template

Level 16
  • 2550Posts
  • 64Oplossingen
  • 826Likes

Als je de App verwijderd, blijven de foute gegevens in het apparaat staan. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75664Posts
  • 5169Oplossingen
  • 22191Likes

Heb je een nieuw klantnummer gekregen?

Zo ja, maak dan een nieuw Mijn Ziggo, als je dit nog niet gedaan hebt: Een nieuw account - Ziggo

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic