1
Vraag
2
Reageer en help mee
Marceldeparsel

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen HBO zonder TV Start?!

Ik wil een Movies & Series XL abonnement afnemen, a 10,00 euro per maand, maar mag dit alleen doen als ik ook een TV Start abonnement neem a 5,50. Terwijl wij: 

A. Geen tv kijken (als in: zenders)

B. Ziggo een app heeft (Ziggo Go) waarmee je alles gewoon kan bekijken, zonder extra zenders of Mediabox.

En je kan niet naar een andere aanbieder, want Ziggo is de enige met HBO. 

Zo werk je downloaden dus in de hand, ook bij mensen die liever willen betalen.

7 Reacties 7
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Hoi @Marceldeparsel,

Je frustratie is zeker te begrijpen. Niet iedereen heeft behoefte aan digitale tv, maar soms heb je wel de behoefte om bepaalde content te kijken. Met Movies & Series XL is het jammer genoeg niet mogelijk om enkel een extra zenderpakket af te nemen zonder digitale tv, hier kan ik helaas ook niks voor je aan veranderen. 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Marceldeparsel wrote:

…...

B. Ziggo een app heeft (Ziggo Go) waarmee je alles gewoon kan bekijken, zonder extra zenders of Mediabox.

….

Met de Ziggo Go app kunt alleen maar zenders en Movies en Series bekijken waarop u een abonnement heeft. 

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Snap er niks van.

…...dit alleen doen als ik ook een TV Start abonnement neem a 5,50

Bij TV-Start is Movies & Series XL geen optie. Een TV-Start abo van 5,50 is er niet.
Bekijk: https://www.ziggo.nl/pakketten

Dus: meer helderheid is nodig. Welk abo nu? Kan een oudje zijn. Dat kan worden omgezet naar een actueel abo, waarbij je die optie wel hebt.
Een verouderd abo wordt sowieso door Ziggo vervangen. Er komt dan een Email van Ziggo. Het is maar net of je al aan de beurt bent geweest.

Marceldeparsel
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jan F. wrote:
Marceldeparsel wrote:

…...

B. Ziggo een app heeft (Ziggo Go) waarmee je alles gewoon kan bekijken, zonder extra zenders of Mediabox.

….

Met de Ziggo Go app kunt alleen maar zenders en Movies en Series bekijken waarop u een abonnement heeft. 


Precies. En een abonnement kun je dus niet krijgen zonder TV Smart en een mediabox, ook al heb je die voor de app dus niet nodig. 

Marceldeparsel
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hanh wrote:

Snap er niks van.

…...dit alleen doen als ik ook een TV Start abonnement neem a 5,50

Bij TV-Start is Movies & Series XL geen optie. Een TV-Start abo van 5,50 is er niet.
Bekijk: https://www.ziggo.nl/pakketten

Dus: meer helderheid is nodig. Welk abo nu? Kan een oudje zijn. Dat kan worden omgezet naar een actueel abo, waarbij je die optie wel hebt.
Een verouderd abo wordt sowieso door Ziggo vervangen. Er komt dan een Email van Ziggo. Het is maar net of je al aan de beurt bent geweest.

Dat van die 5,50 is wat ze tegen mij zeiden in de app. Ik kwam op 5,50 plus 10 euro voor Movies & Series, 15,50 ex btw per maand.

Marceldeparsel
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Michael Ziggo wrote:

Hoi@Marceldeparsel,

Je frustratie is zeker te begrijpen. Niet iedereen heeft behoefte aan digitale tv, maar soms heb je wel de behoefte om bepaalde content te kijken. Met Movies & Series XL is het jammer genoeg niet mogelijk om enkel een extra zenderpakket af te nemen zonder digitale tv, hier kan ik helaas ook niks voor je aan veranderen. 

Volstrekt niet van deze tijd. Als he doel is om meer geld te verdienen, moet ik jullie teleurstellen.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Volgens mij is er sprake van een misverstand.

Het kan helpen mijn cryptische vraag te beantwoorden. Dat geeft helderheid.

Welk abo nu?

Zoek het op in je Mijn Ziggo en laat een plaatje zien.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic