1
Vraag
2
Reacties
Mihaif

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen ESPN zenders op Ziggo GO App

In Spanje, op iPad met ziggo go app, kan ik in de zenders lijst geen espn 1 (gratis) vinden

 

hoe krijg is dat voor elkaar?

waarschijnlijk is dit een interne config probleem bij ziggo

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kijk eens in de instellingen van de app bij Account en profielen en Favoriete zenders of daar iets ingesteld is?

Bekijk in context

26 Reacties 26
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Zit die zender in je abo? Gratis is er niets.

S4R

Level 16
  • 2035Posts
  • 71Oplossingen
  • 1271Likes

Wellicht licentie technisch mag ESPN alleen in NL via de Go App.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Volgens het zenderoverzicht zou ESPN1 gewoon via Ziggo Go beschikbaar moeten zijn. Er is weinig te lezen over restricties, het is onderdeel van het basispakket dat kan het ook niet zijn.

Mihaif
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De zelfde verwachting had de medewerkster van de helpdesk - daarom mijn vermoeden dat intern, bij ziggo, een filter richting de ziggo go uitzendingen moet worden aangepast 

Mihaif
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zou kunnen- maar dan zou ergens een melding van moeten zijn . Bij ziggo KlantenContact was niets hierover bekend.

ik denk dat dit een filtering probleem ziggo intern is

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Zover mij bekend als een kanaal in Nederland via Ziggo Go werkt is er geen reden waarom deze niet over de grens zou werken. Als er zo'n soort restricties is dan moet dit wel ergens worden genoemd, ik vind het nergens.

 

Een filtering op basis van de distributie licentie tussen Ziggo en ESPN is zeker mogelijk, maar zoals geschreven mij niet bekend.

Mihaif
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Blijft een filter op de distributie van de app: toevalig vandaag was ESPN op de lijst van de meest bekeken programma’s. Als ik dat koos, kon ik het zien. Dus geen restricties mbt distributie in EU.

Echter, geen ESPN melding op de programma lijst- dus feitelijk kan ik dat niet zien

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

@RoWi.  schreef:

Volgens het zenderoverzicht zou ESPN1 gewoon via Ziggo Go beschikbaar moeten zijn. Er is weinig te lezen over restricties, het is onderdeel van het basispakket dat kan het ook niet zijn.


Ik lees nergens dat ts dat heeft. Op mijn vraag daarover wil hij niet reageren.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@youriynagenoeg elke Ziggo klant heeft ESPN1 al geruime tijd in het basispakket vanaf TV Start.

 

Hier is geen abonnement bij ESPN voor nodig of bedoel je hiermee of de topicstarter enkel het ongecodeerde kabeltv pakket afneemt?

 

@Mihaif hoe bedoelt u die laatste reactie precies?

Mogelijk staat ESPN1 verborgen in de zenderlijst in dat geval staat deze niet in de gids.

Hier is ESPN1 in ieder geval gewoon zichtbaar in de gids.

Screenshot_20230219-124947~2.png

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Wat @youriy zegt. Welk tv pakket heeft @Mihaif ? ESPN1 op kanaal 18 is verkrijgbaar vanaf het tv-pakket TV Start/Standard. Niet als je gebruik maakt van Kabel TV.

 

Pineapple_0-1676807455595.png

 

 

Mihaif
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

image.jpg

 zoals te zien is, bij mij na Discovery komt National Geogr en SBS9, maar geen ESPN

Mihaif
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo go versie 4.46.6214+4088 prod , op (niet meer so nieuw) ipad 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Er zal waarschijnlijk iets fout staan bij jouw account, de ziggogo versie is iig wel nieuw.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik heb het idee dat die zender verborgen staat.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kijk eens in de instellingen van de app bij Account en profielen en Favoriete zenders of daar iets ingesteld is?

Mihaif
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goed gedaan! Blijkbaar was ESPN1 bijgekomen nadat ik lang geleden de ziggo Go had gedownload- en de favorieten lijst bij default was ingevuld; ik vermoed dat ESPN1 daarna vrij kwam - en stond niet geselecteerd op de favorieten lijst

Sander Roos

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij ook niet in Nederland

 

Sander Roos

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ESPN 1 is gratis voor iedereen. Wel ff de feiten controleren voor je reageert

Garihd

Level 16
  • 2026Posts
  • 72Oplossingen
  • 1107Likes

@Sander Roos  schreef:

ESPN 1 is gratis voor iedereen. Wel ff de feiten controleren voor je reageert


Nee, niet voor iedereen, zeker niet voor de Ziggo klanten die alleen kabelTV afnemen!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic