"Wat gaat er precies mis?"
1 Ik kon (nu ca. 1 week geleden) niet meer inloggen op Ziggo Go.
2 Ik heb, n.a.v. een andere post in deze community, mijn usernaam gewijzigd. Mijn oude usernaam was geen email adres (geen "@..."). Ik kon het niet wijzigen in mijn "@ziggo.nl" email, want "al in gebruik". Ja, duh, in gebruik door mijzelf dus... Nu heb ik toevallig ook nog een "@gmail.com" account. Dus dat maar gebruikt. En ik kon weer inloggen In Ziggo Go.
3 Een paar dagen later (gisteren, 2 mei) kreeg ik een SMS met de tekst "Belangrijke en handige updates gemist? ... we kunnen je niet bereiken via e-mail..." Ik heb toen via de link in die SMS mijn "@ziggo.nl" adres maar weer ingegeven.
Kortom, geen idee wat er allemaal misgaat bij Ziggo, maar dit is wat ik ervaren heb. Het begon dus met plotseling niet meer in Ziggo Go kunnen inloggen zonder waarschuwing vooraf en zonder duidelijke reden! Het lijkt erop dat er iets bij Ziggo Go gewijzigd is waardoor usernamen die geen email adres zijn niet meer werken. Daar zou je dan toch graag been melding van willen krijgen. Verder vind ik het raar dat ik nu mijn usernaam niet kan wijzigen naar mijn ziggo email adres (want "al in gebruik"). Dat zou ik toch graag willen, want nu is het een rommeltje met die twee email adressen. En ik zou ook graag willen weten wat er nu misgegaan is met het inloggen op Ziggo Go en waarom daar geen duidelijke info over gegeven / te vinden is! Mijn ziggo mail werkt overigens zoals het hoort.