Ik wil wel eens op mijn Apple iPad iets kijken. Het komt helaas vaak voor dat ziggo Go uitvalt tijdens een programma. Bij diagnose zie ik dan dat MQTT Not connected is.
De MQTT CPE is offline.
wat kan ik hieraan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
MQTT Not connected is een probleem met de server, hoe is je netwerk ingesteld van je wifi.
Heb je 1 Netwerk voor alles of heb je 2,4 GHz of de 5GHz
Wat voor Modem heb je.
Gebruik je Wifi Mesh TP-Link Smart Deco's of eigen andere of Smart Wifi Pods van Ziggo
Is de iPad ge-update naar IOS 15.4
Dan hoe staan je Ziggo Go instellingen op de iPad ingesteld
Ga naar Ziggo Go en klik links bovenhoek op het icoontje en dan naar instellingen
Onder de Foto's staat in klein welke optie check je even kan doen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
MQTT Not connected is een probleem met de server, hoe is je netwerk ingesteld van je wifi.
Heb je 1 Netwerk voor alles of heb je 2,4 GHz of de 5GHz
Wat voor Modem heb je.
Gebruik je Wifi Mesh TP-Link Smart Deco's of eigen andere of Smart Wifi Pods van Ziggo
Is de iPad ge-update naar IOS 15.4
Dan hoe staan je Ziggo Go instellingen op de iPad ingesteld
Ga naar Ziggo Go en klik links bovenhoek op het icoontje en dan naar instellingen
Onder de Foto's staat in klein welke optie check je even kan doen.
@Dave
Een mooie stap-voor-stap-weergave. Moeten we vaker doen! 👍🏻
Een typische Apple-gebruiker. 😀
Hoi, het is gelukt. Heb sindsdien geen “wegvallend” meer gehad.
minas
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.