Mijn favoriete browser is Firefox, maar sinds er een update is geweest van de app in de zomer, wordt ik geplaagd door foutmeldingen in Firefox. De meest irritante hiervan is dat bij het later bekijken van een programma meestal rond 30 - 40 minuten de stream stop met de melding: "TRAGE VERBINDING Het lijkt erop dat je netwerk momenteel te druk is, probeer het later opnieuw". Nou ik heb een supersnelle verbinding van Ziggo (!), de pc ligt aan een kabel (dus geen wifi perikelen), ik heb geen grote downloads of uploads lopen en ik had deze problemen NOOIT voor juni 2022.
En nee, ik gebruik geen Edge en al helemaal geen Chrome. Ziggo helpdesk raadt ook af de losse app op de pc te gebruiken (is bedoeld voor mobiel). Zij hadden nog nooit van deze foutmelding gehoord.
Wie gebruikt Firefox en kent deze TRAGE VERBINDING foutmelding?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb niet direct een oplossing, maar ik gebruik ook bijna alleen maar Firefox en heb deze melding ook wel eens gehad, maar dat is juist weer maanden geleden.
Laatste tijd dus juist weer niet. Heb je Firefox wel eens opgefrist
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb niet direct een oplossing, maar ik gebruik ook bijna alleen maar Firefox en heb deze melding ook wel eens gehad, maar dat is juist weer maanden geleden.
Laatste tijd dus juist weer niet. Heb je Firefox wel eens opgefrist
Je ervaring is al vele malen gemeld op dit forum.
Met Edge geen problemen, dus er zal een aanpassing gemaakt moeten worden voor Firefox.
Of dat prioriteit heeft, geen idee.
"...Of dat prioriteit heeft, geen idee..."
En dat terwijl Firefox een groter marktaandeel heeft dan Edge ! Ik mag toch hopen dat Ziggo e.e.a. snel oplost.
Ook bij mij verschijnt de melding "TRAGE VERBINDING" wel eens, maar dan op een locatie waar ook heel traag wifi is en dan is de melding terecht.
@Pasi Firefox 7,69% en Chrome en Edge samen 82,83%.
Waar zou de prioriteit liggen?
Het lijkt dat opfrissen heeft geholpen. Ik kijk het nog een paar dagen aan, maar de foutmelding heeft zich niet meer voorgedaan. Dank!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.