1
Vraag
2
Reacties
MJUN53

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foutmelding van ziggo 321 tijdens streamen

We krijgen steeds foutmelding 321 te zien tijdens streamen en regelmatig onscherp beeld tussendoor. Apparaten en modem al opnieuw opgestart, helpt niet !

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6624Posts
  • 759Oplossingen
  • 2628Likes

Hi @MJUN53, welkom op de Ziggo Community!

 

Foutcode 321 en verminderde kwaliteit heeft vaak te maken met een onderbreking in de verbinding. Controleer dus allereerst of zowel je Chromecast als apparaat waar je vanaf cast, een goede en stabiele verbinding hebben. Vorige week zijn er vanuit ons verbeteringen doorgevoerd met betrekking tot de performance en we verwachten volgende week nieuwe stappen hierin te maken.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6624Posts
  • 759Oplossingen
  • 2628Likes

Hi @MJUN53, welkom op de Ziggo Community!

 

Foutcode 321 en verminderde kwaliteit heeft vaak te maken met een onderbreking in de verbinding. Controleer dus allereerst of zowel je Chromecast als apparaat waar je vanaf cast, een goede en stabiele verbinding hebben. Vorige week zijn er vanuit ons verbeteringen doorgevoerd met betrekking tot de performance en we verwachten volgende week nieuwe stappen hierin te maken.

Pinzon

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voortdurend valt verbinding uit en volgt foutcode 321...probleem is dus nog  niet verholpen

broodnat

Stamgast
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Heb dit ook sinds een week om de paar minuten

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2490Posts
  • 278Oplossingen
  • 621Likes

Frustrerend dat het bij jullie nog altijd speelt. Hoe is het de afgelopen 2 weken gegaan? Speelt het alleen bij Live TV of ook bij Replay/On Demand? Welke Ziggo GO versie is geïnstalleerd? En welke gen Chromecast wordt er gebruikt? Alvast bedankt.

broodnat

Stamgast
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Chromecast 3 en altijd de laatste ziggo go versie, nu 4.42.5016

 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 612Posts
  • 71Oplossingen
  • 250Likes

Dankjewel! Heb je de laatste 2 weken hetzelfde ervaren met dat je die foutmelding te zien krijgt? 

broodnat

Stamgast
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

De laatste weken heb ik hem niet meer gezien volgens mij.

Pinzon

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds september krijgen we deze foutcode. Streamen is zeer onstabiel. Replay is onmogelijk. Om de haverklap hapering. Alles geprobeerd: reset, andere chromecast etc: probleem blijft. Dat er verbeteringen zouden zijn... echt niets van te merken. Je betaald 75 euro per maand en krijgt zeer slechte kwaliteit... over 6 maanden kan ik overstappen naar andere provider.. tot die tijd is het helaas behelpen.

Pinzon

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
  • Helaas geen verbetering. Herhaaldelijk valt ie uit.Replay is onmogelijk.:Valt om de 2 minuten uit. Haperingen vooral in avond. Reset, andere chromecast, internet snelheid check...alles geprobeerd.  Chromecast die ik   normaal  gebruik jaar is ca. 2,5 oud)
  • Frustrerend: je betaald 75 per maand en dan zo'n kwaliteit.... nog een aantal maanden co ntract bij ziggo en dan kan ik naar andere provider overstappen...
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 968Posts
  • 149Oplossingen
  • 296Likes

Hallo @Pinzon , dit is niet een fijne situatie dat je streams telkens onverwacht stoppen. We zien dit probleem bij diverse klanten terugkomen. We hebben de problemen op de radar. We hebben veel informatie hierover gebundeld in dit topic.  Zodra er updates zijn, lees je dit het eerste in ons verzameltopic

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 8 november 2022 Laatste versie 4.44.5618 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Na een wijziging in de tv gids, kan een programma weer direct bekeken worden. Spontaan ui...

Geplaatst in Ziggo Updates