1
Vraag
2
Reageer en help mee
Kartal72

Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

Foutmelding" maximale streams bereikt"

Hallo,

 

Mijn dochters kunnen via ziggo go niet meer inloggen. Ze krijgen elke keer de foutmelding " maximale streams bereikt". Kan ik zien of iemand anders ingelogd is op mijn account? Zoja, hoe kan ik dit probleem tackelen?

31 Reacties 31
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Je kunt niet zien wie er allemaal ingelogd zijn.

Als je het wachtwoord wijzigt, dan kunnen anderen niet meer inloggen en zullen na een bepaalde tijd de Ziggo Go apps niet meer te gebruiken zijn voor anderen, omdat het wachtwoord met regelmaat gecontroleerd wordt.

Wijzig je wachtwoord.

Ga naar Mijn Ziggo -> Gegevens -> naar beneden scrollen -> Alles over je Privacy -> Wijzig -> Wachtwoord wijzigen.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi,

Ik denk dat je niet kan zien of er iemand anders is ingelogd.

Mogelijk is je account aan iemand anders bekend gemaakt die b.v geen Ziggo heeft maar wel via de Go app wil kunnen kijken ? 

 

Advies is verander je paswoord van je mijnziggo omgeving dan is iedereen uitgelogd en kan je opnieuw inloggen.

Kartal72
Topicstarter
Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

Een kennis heeft bij Ziggo gewerkt en die zegt dat wachtwoord veranderen geen zin heeft. Hij zegt, als degene op jouw account eenmaal is ingelogd, dan kan hij altijd met dat oude wachtwoord via ziggo app tv kijken.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Paswoord veranderen doet als het goed is ook uitloggen en verplicht inloggen met nieuwe paswoord , maar laten we een van de Ziggo Mods er bij halen .... die weten het zeker.


Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info


Ik meld het even bij hun.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Kartal72  schreef:

Een kennis heeft bij Ziggo gewerkt en die zegt dat wachtwoord veranderen geen zin heeft. Hij zegt, als degene op jouw account eenmaal is ingelogd, dan kan hij altijd met dat oude wachtwoord via ziggo app tv kijken.


Dat oude wachtwoord hoort na verloop van tijd te verouderen.

Het is je bekend dat er maximaal 3 streams tegelijk mogelijk zijn, het hoeft dus niet eens om een buitenstaander te gaan, het kan puur gaan om de eigen familieleden. Een keer uitloggen kan al genoeg zijn. 

 

Het wordt wel tijd dat we alle gebruikte apparaten kunnen zien en centraal afmelden, zoals bij andere streamdiensten. Ik meen dat er in het verleden via Mijn Ziggo zo'n optie was. Gevonden Mijn Ziggo - Mijn Account- Actieve Sessies stoppen bestaat gelukkig nog, nu weet ik niet of dit voor Ziggo Go werkt.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Zo ver ik weet is na veranderen paswoord verplicht inloggen ,maar ik heb het even aan het mod team gevraag en die zullen  er "morgen '' ? wel iets van roepen en idd op max 3 apparaten gelijktijdig kijken is toegestaan , ga je naar 4 dan krijg je de foutmelding 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Ronihd  schreef:

Zo ver ik weet is na veranderen paswoord verplicht inloggen ,maar ik heb het even aan het mod team gevraag en die zullen  er "morgen '' ? wel iets van roepen en idd op max 3 apparaten gelijktijdig kijken is toegestaan , ga je naar 4 dan krijg je de foutmelding 


Alleen als je via de methode die ik aangaf alle actieve sessies stopt. Wordt een sessie niet gestopt zal dat apparaat aangemeld blijven tot het systeem zelf een controle doet.

Screenshot_20210919-185636_Chrome.jpg

 

Kartal72
Topicstarter
Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@RoWi. Thuis zijn er maximaal al drie mensen ingelogd. Ik heb een vermoeden dat iemand anders met mijn account tv aan het kijken is.  Daarnaast is het vreemd dat ik via mijn account niet de gebruikte apparaten kan zien.  Netflix heeft wel  zo'n functie. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Kartal72  schreef:

Een kennis heeft bij Ziggo gewerkt en die zegt dat wachtwoord veranderen geen zin heeft. Hij zegt, als degene op jouw account eenmaal is ingelogd, dan kan hij altijd met dat oude wachtwoord via ziggo app tv kijken.


Ik heb eerder begrepen in dit forum, dat het er iedere 4 weken een password check uitgevoerd wordt.

Er was toen sprake van dat dat eerder zou gaan worden.

ik weet niet of dat ooit doorgevoerd is.

Kartal72
Topicstarter
Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@RoWi. Bedankt voor je tip👍Ik heb via mijn account alle sessies stop laten zetten. Ik zag inderdaad dat er met een android toestel was ingelogd. Ik heb een vermoeden wie het is. Jammer dat ik niet kan zien wie het is, maar zo ben ik al goed geholpen. Dan moet ik af en toe gaan inloggen en alle sessies stopzetten🙂

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@RoWi. TOP, ik wist niet dat je daar de Ziggo Go app gebruikers ook kon zien.

Ik zag het net ook in Mijn Ziggo dat een Android telefoon verbinding heeft, van mijzelf dan wel.

 

@Kartal72 besef ook dat diegene nu ook in je Mijn Ziggo kan, dus het is mogelijk toch verstandig om je wachtwoord te wijzigen.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Bert  schreef:

@RoWi. TOP, ik wist niet dat je daar de Ziggo Go app gebruikers ook kon zien.

Ik zag het net ook in Mijn Ziggo dat een Android telefoon verbinding heeft, van mijzelf dan wel.

 

@Kartal72 besef ook dat diegene nu ook in je Mijn Ziggo kan, dus het is mogelijk toch verstandig om je wachtwoord te wijzigen.


Ik wist dat niet, het was puur een vermoeden omdat we voor Ziggo Go de Mijn Ziggo inlog gebruiken. 

Inderdaad is het belangrijk dat Kartal72 zijn wachtwoord wijzigt, nog belangrijker is het dat er gekeken wordt naar een andere aanmeld methode en een betere controle op de devices via welke worden gekeken. 

Zoals eerder ook door mij aangegeven is de huidige methode te risicovol.

Kartal72
Topicstarter
Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@RoWi. Ik ben te voorbarig geweest. Helaas werkt actieve sesiess  stoppen niet voor ziggo go app gebruikers. Heb net uitgeprobeerd en ziggo go app blijft helaas gewoon werken. Het zou fijn zijn als Ziggo hier iets aan gaat doen. Nogmaals alle andere actieve sessies stoppen wel,maar ziggo go app blijft gewoon werken.😪😪

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Kartal72  schreef:

@RoWi. Ik ben te voorbarig geweest. Helaas werkt actieve sesiess  stoppen niet voor ziggo go app gebruikers. Heb net uitgeprobeerd en ziggo go app blijft helaas gewoon werken. Het zou fijn zijn als Ziggo hier iets aan gaat doen. Nogmaals alle andere actieve sessies stoppen wel,maar ziggo go app blijft gewoon werken.😪😪


Dus helaas alleen echt voor de actieve Mijn Ziggo sessies dat is jammer, het is helaas wel wat ik verwachtte. Wat natuurlijk ook tegenwerkt zijn de onthoud wachtwoord opties die de diverse apps, browsers en besturingssystemen ons bieden. 

 

Kartal72
Topicstarter
Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@RoWi. Sterker nog. Ik heb mijn ww voor mijn Ziggo aangepast, maar mijn ziggo go app blijft gewoon nog op mijn oude ww werken. Eigenlijk moet ziggo go app nu niet meer werken, maar nogmaals bij wijzigen ww blijft ziggo go app gewoon werken. Ziggo moet hier nogmaals iets aan gaan doen. Anders kun je wel ww blijven veranderen, maar dan blijf je ziggo go gewoon op je oude ww draaien

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Kartal72 had je dit bericht gelezen?

 

"Ik heb eerder begrepen in dit forum, dat het er iedere 4 weken een password check uitgevoerd wordt.

Er was toen sprake van dat dat eerder zou gaan worden.

ik weet niet of dat ooit doorgevoerd is."

Kartal72
Topicstarter
Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@Bert nee had ik nog niet gelezen. Bedankt voor de tip.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Bert  schreef:

@Kartal72 had je dit bericht gelezen?

 

"Ik heb eerder begrepen in dit forum, dat het er iedere 4 weken een password check uitgevoerd wordt.

Er was toen sprake van dat dat eerder zou gaan worden.

ik weet niet of dat ooit doorgevoerd is."


Dat is uiteraard veel te weinig, als het al zo is.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Kartal72  schreef:

@RoWi. Sterker nog. Ik heb mijn ww voor mijn Ziggo aangepast, maar mijn ziggo go app blijft gewoon nog op mijn oude ww werken. Eigenlijk moet ziggo go app nu niet meer werken, maar nogmaals bij wijzigen ww blijft ziggo go app gewoon werken. Ziggo moet hier nogmaals iets aan gaan doen. Anders kun je wel ww blijven veranderen, maar dan blijf je ziggo go gewoon op je oude ww draaien


Als je uilogt kan je daarna met het oude wachtwoord gewoon aanmelden? Althans zo lees ik dit, dat klopt uiteraard niet als dat werkelijk zo is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic