1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Gerry22

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Foutmelding "Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld -12312" (Apple)

Bij mij duet zich op vrijdagavond het vreemde feit voor, dat één van de voetbalwedstrijden op ESPN steeds stopt bij het streamen. Als ik één van de andere wedstrijden selecteer, loopt die gewoon goed. Bij de steeds stoppende wedstrijd krijg ik dan de message: Niet beschikbaar deze video kan niet worden afgespeeld -12312

Iemand een idee? 

Voorbeelden gezocht

In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5697Posts
  • 522Oplossingen
  • 1960Likes

Hi all, 

Er lijkt een oplossing te zijn gerealiseerd voor dit probleem. Zouden jullie dit kunnen checken en de uitkomst hier kunnen delen? We horen het graag!

Update: Het probleem is opgelost! 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Meldingen
Aan Uit
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 25025Posts
  • 1077Oplossingen
  • 8184Likes

Deze melding mag je in het centrale topic vermelden Foutcode 11819 bij terugkijken van programma's en opnames via Ziggo GO 

Er zijn meer mensen met deze klachten.

Karel.

Level 16
  • 2478Posts
  • 297Oplossingen
  • 1709Likes

@Dave  schreef:

Deze melding mag je in het centrale topic vermelden Foutcode 11819 bij terugkijken van programma's en opnames via Ziggo GO 

Er zijn meer mensen met deze klachten.

De symptomen mogen vergelijkbaar zijn maar foutcode 12312 is wat anders dan foutcode 11819. Het zal een andere onderliggende oorzaak hebben met een eigen foutcode. Daarvoor kan het beter een eigen topic blijven om verwarring te voorkomen.

Mennovgent

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hier exact hetzelfde. Ook alleen kanaal ESPN 3. Op moment van schrijven nog steeds hetzelfde probleem. Kan dit zsm opgelost worden? Andere kanalen doen het wel gewoon. Geprobeerd op 2 IPads, beide zelfde probleem. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9725Posts
  • 1128Oplossingen
  • 4420Likes

Hi @Gerry22, @Mennovgent

Hoewel ik veel overeenkomsten zie met foutcode -11819, die we op iPads voorbij zien komen en [hier] bespreken, lijkt het me toch goed om voorlopig voor deze specifieke code dit topic open te houden.

@Gerry22 - Uit je screenshot maak ik op dat het bij jou gebeurde op een iPhone, klopt dat? Om welk model gaat het?

@Mennovgent - Krijg jij foutcode -11819 of -12312? En om welke specifieke apparaten (model) gaat het bij jou?

Vornack

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag,  
Hier ook foutmelding 12312

Apple TV 4K tvOS 18.1

ZiggoGO Build 5.13.10108+14726

Verbonden met ethernet, en krijg de onderstaande foutmelding bij live tv bij zender Comedy Central:   - Sorry, the video cannot be played at this time. -12312

Gerry22
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Alex, ik trachtte te kijken op mijn iPad 2021 en keek naar een ESPN wedstrijd op vrijdagavond. Dit was Almere City Groningen en iedere vijf seconden stopte de stream en ging dan weer verder. Ik ging eens naar de KKD wedstrijden kijken en die liepen gewoon zonder onderbrekingen. Daarna gekeken op mijn iPhone 13 Pro en kreeg ik hetzelfde. In beide gevallen ging het beeld op zwart en daarna kwam code -12312

Mennovgent

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Alex, ik krijg zowel op mijn Iphone (13 pro) als 2 Ipads pro 12.9 inch (1 van de 5e generatie en 1 van de 4e) de foutcode -12312. Hij doet het heel even en dan loopt die vast, weer door en weer vast en dan die melding. Net even geprobeerd op de 5e generatie Ipad pro 12.9 en nog steeds dezelfde situatie en alleen op kanaal Espn 3. De twee Ipads zijn beide op de laatste nieuwe IOS 18.1 versie en als het goed is de laatste versie van de Ziggo Go app. Misschien een Bug in de software voor IOS apparaten?

p.s. Op mijn werktelefoon (samung xCover 6 pro met android) werkt Espn 3 wél zonder haperingen en dergelijke melding. 

Josephinest1984

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond !

Sinds gisteren geeft de app foutcodes 12312. Daarnaast blijft het beeld steeds hangen na een aantal secondes te hebben afgespeeld. Dit probleem is op de ziggo app op m’n iPhone, op de tv is er geen probleem.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9725Posts
  • 1128Oplossingen
  • 4420Likes

Dank voor alle nieuwe meldingen! Bij ESPN3 zien we inderdaad problemen terug, we gaan het onderzoeken!

Uit andere meldingen maak ik op dat het ook op andere kanalen kan gebeuren, zoals Comedy Central. Speelt dit ook bij iedereen? Meer concrete voorbeelden blijven welkom!

Jordi13

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, hier ook hetzelfde probleem bij Comedy Central bij kijken via de Ziggo Go app op Apple TV (model A1625) TvOS 18.0. Sinds 2 dagen.

Karel.

Level 16
  • 2478Posts
  • 297Oplossingen
  • 1709Likes

Hier ook op Comedy Central foutcode -12312.

ZiggoGo  Gedeeld profiel -> instellingen -> diagnostiek:

Build: 5.13.10108+14726
Device: iPad14,8 
Video Player: Unknown
Conviva: 4.0.41
Connection Type: WiFi - (N/A)
Customer HH: xxxxxxxxxxxxx
Mqtt Broker Status: CONNECTED
Device IP: 192.168.178.31
CPE ID: xxxxxxxxxxxxx
Mqtt Cpe Status: OFFLINE
Last MQTT status check: 2024-10-29 21:16:26 GMT+01:00
OV: 4.2.33
OV Engine State: AUTH_FAILURE
OV Device Name: xxxxxxxxxxxxx
OV Power Status: OK
OV Network Status: OK
OV Disk Status: OK
OV Download Enabled: true

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5697Posts
  • 522Oplossingen
  • 1960Likes

Hi all, 

Er lijkt een oplossing te zijn gerealiseerd voor dit probleem. Zouden jullie dit kunnen checken en de uitkomst hier kunnen delen? We horen het graag!

Update: Het probleem is opgelost! 

Vornack

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Rikst

Hier werkt weer alles, Thanks

Mennovgent

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Rikst,

Hier werkt hij weer zoals normaal! (Espn 3 op Ziggo Go). Dankjulliewel! 

Karel.

Level 16
  • 2478Posts
  • 297Oplossingen
  • 1709Likes

Ook geen foutmelding meer op Comedy Central.