1
Vraag
2
Reageer en help mee
Mtavb

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Foutmelding 'geen verbinding' inloggen ziggo go

Ik krijg zowel op desktop browser als in de mobiele app de melding ‘geen verbinding’ als ik wil inloggen. Ik heb prima verbinding; zowel 5G als WiFi, gebruik geen vpn, heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, heb mijn wachtwoord opnieuw ingesteld…allemaal zonder resultaat. Ik kan nu dus geen gebruik meer maken van ziggo go. Kunnen jullie me verder helpen?

20 Reacties 20
Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 286Posts
  • 44Oplossingen
  • 138Likes

Welkom op de community, @Mtavb

Fijn dat je zelf al van alles hebt geprobeerd, dan kunnen we dit overslaan 😉 Dit klinkt als een probleem met het account omdat het momenteel op geen enkele manier werkt. Kun je wel in mijn Ziggo inloggen? Wil je je postcode en huisnummer toevoegen aan je profiel? Dan check ik of je abonnement goed staat. Alvast bedankt. 

Mtavb
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Inloggen in mijn ziggo gaat prima. Account en wachtwoord lijken dus gewoon op orde. Alleen ziggo go lukt niet. 

in mijn profiel staan m’n gegevens al juist genoteerd. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4247Posts
  • 391Oplossingen
  • 1025Likes

Ik zie nog geen adresgegevens in je Community profiel @Mtavb, zou je alsnog je postcode en huisnummer willen doorgeven?

Mtavb
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb het toegevoegd 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 16061Posts
  • 1257Oplossingen
  • 5365Likes

@Mtavb Zojuist heb ik hierover telefonisch contact met je gehad. Zoals aangegeven tijdens het telefoongesprek gaan we dit probleem verder voor je onderzoeken. Mijn vermoeden is dat er in de achterliggende systemen iets misgaat. Onze specialisten gaan hiermee verder aan de slag. We laten het weten als er een terugkoppeling is. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4247Posts
  • 391Oplossingen
  • 1025Likes

Hoi @Mtavb

Het is van onze kant lang stil geweest. Ik ben erg benieuwd of je inmiddels alweer gebruik kunt maken van Ziggo GO? Dan kan ik bepalen of er nog een vervolgstap nodig is. Laat je het weten?

Mtavb
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nee nog geen oplossing. Teleurstelling begint nu een beetje frustratie te worden. Al maanden geen tv

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4247Posts
  • 391Oplossingen
  • 1025Likes

Dat snap ik heel goed, @Mtavb. Ik heb dit zojuist aan mijn collega's laten weten, zodra er meer bekend is laten we dat hier horen. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4247Posts
  • 391Oplossingen
  • 1025Likes

Hoi @Mtavb
Hoewel ik helaas nog geen goed nieuws heb, leek het me wel goed je even een bericht te sturen hier. Dit probleem is in onderzoek, helaas is er nog geen verwachte oplosdatum bekend. Het spijt me dat ik geen beter nieuws te melden heb. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4247Posts
  • 391Oplossingen
  • 1025Likes

Hi @Mtavb,

Er spelen helaas nog steeds problemen waardoor een deel van onze klanten niet kan inloggen op Ziggo GO. Ik heb jou voorbeeld opnieuw onder de aandacht gebracht bij mijn collega's. Zodra er meer informatie bekend is, laat ik het aan je weten. 

Mtavb
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb nu al maanden geen tv, maar betaal wel de volle mep. Dit is niet wat ik verwacht als ik ergens voor betaal

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4247Posts
  • 391Oplossingen
  • 1025Likes

Dat is natuurlijk ook helemaal niet zoals het hoort @Mtavb Ik had je ook graag een positief bericht gestuurd maar dit is hoe de situatie nu is, het spijt me. 

ma.lans

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb ook dezelfde problemen. Internet is ok, vpn uitgezet, maar ziggogo app werkt niet en ook via de browser kan ik niet inloggen. Op advies van ziggo mijn password gewijzigd en ik kan wel in mijn.ziggo.nl inloggen, dus daar ligt het niet aan. Is al 2 dagen zo, dinsdag de 14e februari omstreeks 16:30 begonnen. Ook al apps verwijderd van telefon, werkt ook niet

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4247Posts
  • 391Oplossingen
  • 1025Likes

Hi @ma.lans,

Vervelend dat je geen toegang hebt tot Ziggo GO. Ik heb je klantgegevens erbij gepakt. Hoewel ik snap dat je denkt dat je hetzelfde probleem hebt is dit niet het issue wat de topicstarter ervaart. Voor het overzicht wil ik je daarom vragen een eigen topic te starten zodat je vanaf daar geholpen kan worden. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4247Posts
  • 391Oplossingen
  • 1025Likes

Hi @ma.lans Ik kom even terug op mijn laatste bericht. Bij het opnieuw controleren van dit issue zie ik dat er een wijziging is geweest waardoor je hier wél op de goede plek bent. We verzamelen in dit topic de gegevens van klanten om dit door te zetten naar de juiste afdeling dus dit heb ik zojuist voor je gedaan. 

ma.lans

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoelang denk je dat dit probleem duurt zit al bijna week zonder.....

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4247Posts
  • 391Oplossingen
  • 1025Likes

Ik zou je daar graag duidelijkheid over geven, maar die heb ik helaas niet @ma.lans . Mijn collega's hebben dit in onderzoek. Zodra er wel nieuws te melden is zullen we dat zeker doen. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4247Posts
  • 391Oplossingen
  • 1025Likes

Hoi @Mtavb en @ma.lans 

Er is een update die ik graag met jullie wil delen. Ik wil jullie vragen te testen of je inmiddels toegang hebt. Heb je nog geen toegang, wijzig dan je wachtwoord in Mijn Ziggo en schakel 2FA in wanneer je dit nog niet gebruikt. Wacht hierna minimaal 24 uur voordat je een nieuwe inlogpoging doet. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4247Posts
  • 391Oplossingen
  • 1025Likes

Hoi @ma.lans en @Mtavb 

Ik ben benieuwd of jullie inmiddels toegang hebben?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic