Sonneke68

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foutmelding: geen abonnement

Ik heb ziggo go, maar ik kan ineens niet meer kijken.

Er staat dat ik een abonnement moet hebben om te kijken.

Deze heb ik. deze staat ook geregistreerd bij mijn ziggo. Hier heb ik voor gebeld. Maar zij geven aan dat ik hiervoor hier moet zijn.

 

 

22 Reacties 22
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Vreemd, heb je je abonnement onlangs gewijzigd?

Sonneke68
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee, niks gewijzigd. Daarom begrijp ik het niet. Waar moet ik zijn om dit opgelost te krijgen? Dit is ook zonde van mijn abonnement. Als ik er niks aan heb.

Via telefonisch contact verwijzen ze me hierheen. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er waren / zijn nog wat problemen met Ziggo Go.

 

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community, @Sonneke68 en goed dat je jouw problemen hier voorlegt. 

Wat apart dat wanneer er niets veranderd is, Ziggo GO aangeeft dat je geen abonnement meer hebt.

Wil je jouw gegevens eens invullen in het community profiel? Hierbij mag je de gebruikersnaam waarmee je inlogt op Ziggo GO wel tussen haakjes plaatsen achter jouw postcode. Dan kunnen wij hiermee aan de slag.

Sonneke68
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

weet niet zo goed wat je bedoeld.

Ik ben aangemeld, ook mijn gegevens zijn ingevuld.

Sonneke68
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vind het maar lastig, waarom kan dit niet gewoon telefonisch opgelost worden?

Het duurt nu alleen maar langer en langer.

Ziggo heeft mijn gegevens, Ziggo weet ook wat het probleem is en toch vraag je om mijn gegevens. 

 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Bedoeld wordt gegevens in dit community profiel.

 

Steefb_0-1675535749293.png

 

Steefb_1-1675535817711.png

Steefb_2-1675535862560.png

 

 

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Zoals o.a. @Jiri aan je vraagt;

''Wil je jouw gegevens eens invullen in het community profiel? Hierbij mag je de gebruikersnaam waarmee je inlogt op Ziggo GO wel tussen haakjes plaatsen achter jouw postcode. Dan kunnen wij hiermee aan de slag.''

Succes!

jialles

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

dit is bij mij hetzelfde probleem Tijdens kijken stopt ziggo go en alleen opnieuw opstarten helpt om weer te kunnen kkjken

jialles      

 

**Moderator: E-mailadres verwijderd uit bericht**

jialles

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

neen geen verandering van mijn abonnement H hier zowel bij mijn sony smart tv /androïde als mijn laptop/windows 10 dagelijks nu last van

jialles

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Sonneke68  schreef:

Vind het maar lastig, waarom kan dit niet gewoon telefonisch opgelost worden?

Het duurt nu alleen maar langer en langer.

Ziggo heeft mijn gegevens, Ziggo weet ook wat het probleem is en toch vraag je om mijn gegevens. 


@Sonneke68 Hoe kan Ziggo zeker weten wie je bent zonder postcode en huisnummer?

 

Wil je jouw gegevens eens invullen in het community profiel? Hierbij mag je de gebruikersnaam waarmee je inlogt op Ziggo GO wel tussen haakjes plaatsen achter jouw postcode. Dan kunnen wij hiermee aan de slag.

 

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen kun je alles invullen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

jialles

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

ik heb hetzelfde hinderlijke probleem 

Heb dit ook op dit forum gemeld maar is nog niet opgelost

 

Richard T1971

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb geen opbeurend bericht voor je.
Maar dit probleem heb ik al meer dan een jaar.
Mocht het bij jou op enig moment verholpen zijn dan laat het me svp weten hoe dit is opgelost.
Als ik inlog met een ander account (van mijn ouders) dan werkt alles naar behoren.
Het probleem ligt dus absoluut bij Ziggo maar ze weigeren er iets aan te doen!

Richard T1971

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Bert,

Zou deze moderator dan dit bij mij dan ook kunnen verhelpen?
Heb dit probleem ook al meer dan een jaar.
Wanneer ik de account gegevens van mijn ouders invul heb ik geen enkel probleem.
Maar het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat ik account gegevens van een ander moet gebruiken om het werkende te krijgen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Richard T1971

 

Ik heb het vermoeden dat het bij jou ergens mis gaat in je profiel/account.

Kun je in je Community profiel je klantnummer vermelden en gebruikersnaam? 

jialles

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

zelfde probleem met win10 en google chrome zowel thuis als op mijn vakantie adres 

ziggo go nu geinstalleerd middeld edge en in laatste 2 dagen maar een onderbreking Opvallend is nu dat ipv u heeft geen abonnement er staat Controleer dat uw server is ge-update versie ….. (vergeten)

jialles

Richard T1971

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Jamayla,

 

** Mod edit: privé gegevens verwijderd **

 

Heb trouwens op de ziggo forum meerdere accounts aangemaakt omdat ik in sommige accounts niet meer kan komen. Als ik mijn wachtwoord kwijt ben wordt er geen mail gestuurd naar dat adres. Weet niet wat ik verkeerd doe. De accounts die ik heb aangemaakt zijn: Richard T, RichardT NL en Richard T1971.

Of hoe kan ik het beste inloggen op deze forum?

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

@Richard T1971 Het is niet echt heel handig om hier, op het openbare forum, privé gegevens te vermelden. Het beste doe je dit in je Community profiel. Je kunt het nu niet meer verwijderen, maar heb een moderator voor je ingeschakeld. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Richard T1971 speelt dit nu nog?

Kan je eens inloggen in je Mijn Ziggo, via een browser, liefst via een bekabelde verbinding op bijvoorbeeld een laptop? Wat zie je dan? 

Via je e-mail kan je dan een nieuw wachtwoord instellen, mocht je de ''wachtwoord vergeten'' functie moeten gebruiken. Als je dan weer kunt inloggen in je Mijn Ziggo, kan je daar je wachtwoord aanpassen. Probeer dan 24 uur later weer eens in te loggen op Ziggo Go, ook weer het liefst via een browser en niet via de App.

Hoe gaat het dan?

Uitgelicht topic