1
Vraag
2
Reacties
Willem5118013

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foutmelding code 1005

Via de app Ziggo Go wil ik TV programma’s volgen zowel op de IPad als op mijn mobiel. Dat lukt niet meer. Sinds kort krijg ik de foutmelding “Deze video kan niet worden afgespeeld. 1005”. Foutmelding 1005 dus.

Bij contact met Ziggo bleek deze foutcode onbekend. (Ben daar overigens goed geadviseerd)

ik hoop dat iemand de oplossing weet waardoor ik weer TV kan kijken op mijn mobiel en IPad.

met vriendelijke groet

Willem Lely

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6393Posts
  • 723Oplossingen
  • 2525Likes

Hi @Daan48, @ducygne - Er lopen wat topics door elkaar heen nu. Ik heb hier op jullie beide gereageerd.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6393Posts
  • 723Oplossingen
  • 2525Likes

Hi @Willem5118013,

 

Irritant dat je tegen deze foutmelding aanloopt! Het is vooral gek dat je het op twee apparaten ervaart, dan zou je verwachten dat het mogelijk iets met je account is. Wat is het andere apparaat (mobiel) waar je mee kijkt? Krijg je dit zowel bij live tv als dat je iets terug gaat kijken? Ervaar je dit op alle zenders?

Willem5118013
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi,

inmiddels doet mijn mobiel het weer, maar krijg ik deze foutmelding  1005 nog steeds wanneer ik met Ziggo go TV wil kijken.

Henkiede1e

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sinds vandaag hetzelfde probleem. Krijg dezelfde foutcode op mijn IPad. Kan geen programma’s/uitzendingen starten.

lukt wel op Android apparatuur. Is blijkbaar een Apple probleem.

Foutcode -1005????

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6393Posts
  • 723Oplossingen
  • 2525Likes

Hi @Willem5118013, op welk apparaat ervaar je dit nu nog? Kunnen jullie wel een programma terugkijken of vanaf het begin starten? 

Henkiede1e

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heel vreemd. Gebeld met Ziggo. Vriendelijke dame. Maar die had van foutcode -1005 nog nooit gehoord. Gisteravond de Ziggoapp weer gestart. Programma’s “liepen” er zo weer op. Geen storingen meer sinds gisteren. Vreemde zaal. Maar het werkt weer in ieder geval. Bedankt voor het reageren. Vr Gr. 

Slingerland

Stamgast
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik. Heb deze foutmelding op mijn iPad ook ca 2 weken. De app opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niks. Is er een oplossing in zicht?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6393Posts
  • 723Oplossingen
  • 2525Likes

Hi @Slingerland,

 

Er is geen algeheel probleem meer met deze foutcode op dit moment, dus er is ook niets in zicht. We hadden dit voorheen in onderzoek voor apparaten binnen de EU, maar buiten Nederland. Dat is opgelost. Ben je op dit moment buiten Nederland? Werkt Ziggo GO op andere apparaten nog wel en om wat voor iPad gaat het precies?

Daan48

Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja het probleem is er nog steeds -1005. I pad 6e generatie. iOS 15.6.1 modelnummerMR7K2NF/A. Op de I phone niet . Als ik maar 1 minuut eerder  inschakel  gaat het prima. Maar live dus niet 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6393Posts
  • 723Oplossingen
  • 2525Likes

Hi @Daan48,

 

Vandaag is er een nieuwe update verschenen voor Ziggo GO, versie 4.42.5016. Kun je controleren of deze al voor je klaar staat in de app store en laten weten of het hiermee nog steeds speelt?

Daan48

Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas na up date nog steeds-1005 

ducygne

Stamgast
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Alex 

 

Ik heb hetzelfde probleem. Ben in het buitenland (Portugal) en kan niet via de Ziggo Go app (meest recente versie) kijken, krijg melding ‘Niet beschikbaar Deze video kn niet worden afgespeeld. -1500’. Ik wil kijken via mijn iPhone en heb een abo van Vodafone. Mijn vrouw heeft abo van Ben (T-Mobile) en zij kan wel kijken via de app op haar iPhone. Op zich vreemd dat het via de concurrent wel kan?! Via een WiFi-verbinding kan ik trouwens wel

kijken. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6393Posts
  • 723Oplossingen
  • 2525Likes

Hi @Daan48, @ducygne - Er lopen wat topics door elkaar heen nu. Ik heb hier op jullie beide gereageerd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 14 september 2022 13:58 door Ziggo Laatste versie 4.42.5016 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Performance van de apps is verbeterd Geen onterechte kalibratiemelding...

Geplaatst in Ziggo Updates