De Ziggo Go App werkt niet op mijn iPad. Als ik inlog krijg ik de melding dat ik een abonnement nodig hebt om dit te kunnen bekijken. Op mijn iPhone werkt deze zelfde app echter wel met exact dezelfde inloggegevens. Zowel de iPhone als de iPad zijn actueel en hebben een recente iOS versie.
Ik heb hier al meerdere keren contact over opgenomen met de klantenservice, maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd, zonder enig resultaat. Mijn geduld raakt op, ik betaal voor dit abonnement maar krijg niet waar ik op basis van mijn abonnement recht op heb.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het wil maar niet vlotten, @rackok Even puur afgaande op de melding, zou je zeggen dat het Mijn Ziggo account het abonnement niet herkend. Kun je mij in een privébericht jouw gebruikersnaam eens sturen die je gebruikt om in te loggen bij ZiggoGO?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welkom op de Ziggo Community @rackok! Ik ben het met je eens dat alles gewoon moet werken. Wat heb je allemaal al geprobeerd om het probleem op te lossen?
Ik zie je postcode en huisnummer nog niet in je profiel staan. Wil je deze toevoegen? Ik kijk graag met je mee.
Hallo Lotte,
Ik heb op verzoek en advies van de klantenservice de app opnieuw op mijn iPad geïnstalleerd, mijn hele iPad gereset, mijn inloggegevens zijn opnieuw ingesteld, ik moest de app verwijderen en na 48 uur wachten opnieuw installeren. Al deze adviezen heb ik opgevolgd maar zonder resultaat.
ik heb mijn postcode en huisnummer inmiddels aan mijn profiel toegevoegd.
Je bent er maar druk mee zie ik @rackok! Balen dat je inspanningen nog niet voor een oplossing gezorgd heeft. Welke IOS versie heeft je iPad om precies te zijn? En wanneer je in de ZiggoGo app gaat naar Instellingen -> Mediaboxen, staat hier een mediabox onder genoemd?
Ik heb op de iPad iOS versie 14.6
Bij instellingen zie ik geen mediabox staan. Het menu lijkt hier ook anders dan op m’n iPhone. Hij geeft wel op beiden aan dat het versie 4.33.0 is
Helemaal duidelijk @rackok! Werkt het wel browserversie op de iPad of niet?
Nee helaas @Lotte , daar krijg ik de melding dat er een technisch probleem is
Ziggo go app werkt bij mij ook niet meer op de i-pad. Af en toe krijg ik het opgestart en dan valt hij halverwege het programma weer uit.
@rackok kun je je wachtwoord eens wijzigen? Mogelijk dat er ergens een koppeling namelijk niet goed en wordt deze gemaakt met een wijziging. Ik hoor het graag of het hiermee lukt. We kunnen hierna nog kiezen om het account te verwijderen en opnieuw te registreren.
@Anne57 Dat is bijzonder storend dat Ziggo GO zomaar uitvalt op je iPad of het soms geheel niet doet. Dit probleem is niet gelijk aan de situatie die in dit topic aangekaart is: na inloggen de melding geen abonnement. Het beste is dan nog even verder te zoeken naar een passend topic te zoeken of een nieuw topic te starten. Geef in een bericht zoveel mogelijk relevante details of technische informatie mee zoals type iPad, versie iOS, eventuele foutmelding of wat je al geprobeerd hebt.
Ik probeer van alles, maar waar wijzig ik het wachtwoord voor de ziggo go app??? Na iedere wijziging moet ik nog steeds inloggen met mijn ‘oude’ wachtwoord.
In de app op mijn iPad staat bij diagnostiek de MQTT broker op disconnected. Op mijn iPhone is deze wel connected. Kan dit wellicht ergens worden ingesteld of aangepast om nu eindelijk mijn probleem op te lossen?
Hallo @rackok , de inloggegevens van je ZiggoGO zijn ook je inloggegevens van je MijnZiggo account. Je Ziggo Go account is namelijk onderdeel van je MijnZiggo account. Dus wanneer jij je wachtwoord aanpast in MijnZiggo, wordt dit ook aangepast in de app.
Hallo @Meindert , het is eindelijk gelukt om mijn wachtwoord te wijzigen, maar het probleem is hiermee nog steeds niet opgelost. Heel teleurstellend en veel te langdurend allemaal!
Erger nog, inmiddels werkt het op mijn iPhone ook niet meer. Ik ga morgenvroeg op vakantie, maar blijkbaar zonder gebruik te kunnen maken van mijn abonnement op Ziggo Go….
Ah nee 😞 dat is zuur @rackok! Kun je wel via https://www.ziggogo.tv/nl.html je programma's kijken? Krijg je op de iPhone dezelfde melding als op de iPad?
Hallo @Louis , inmiddels weer terug van een volledig Ziggo-loze vakantie waardoor ik bepaalde dingen tot mijn grote teleurstelling en ergernis heb moeten missen…
Via https://www.ziggogo.tv/nl.html krijg ik nog steeds de eerder door mij gemelde mededeling dat er een technische storing is. Op mijn iPhone krijg ik nu, na de door jullie geadviseerde wijziging van mijn wachtwoord, de zelfde melding als op mijn iPad.
@rackok Terug komen en dan meteen de teleurstelling weer voelen, is natuurlijk niet de bedoeling! Er staat sinds gister een nieuw incident open, die redelijk overeenkomt met wat jij ervaart. Wil je het wachtwoord nogmaals wijzigen en een uur wachten voordat je weer inlogt bij Ziggo Go?
@Lotte , opnieuw mijn wachtwoord gewijzigd en na ruim 2 uur ingelogd bij ZiggoGo. Maar nog steeds de melding dat ik geen toestemming heb omdat ik een abonnement nodig heb om dit te kunnen bekijken (zowel op iPad als iPhone). Wordt hier echt heel erg moedeloos van!
Het wil maar niet vlotten, @rackok Even puur afgaande op de melding, zou je zeggen dat het Mijn Ziggo account het abonnement niet herkend. Kun je mij in een privébericht jouw gebruikersnaam eens sturen die je gebruikt om in te loggen bij ZiggoGO?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.