Als ik vanuit de app Ziggo GO via Entertainment-Movies & Series een aflevering van een serie wil downloaden, mijn apparaat registreer (is verplicht om te kunnen downloaden), dan verschijnt n klikken op “Apparaat registreren” meteen de melding “Helaas het downloaden doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken. Probeer het later opnieuw.”.
Op welke apparaten doet zich dit voor?; op iPad Air 2025 en iPhone 15, waarop de nieuwste versie van iOS is geïnstalleerd.
De 2 medewerkers van de klantenservice van Ziggo kunnen het niet oplossen.
Wat al gedaan?:
- app Ziggo GO verwijderen en opnieuw downloaden
- WiFi uitzetten en app via mobiel netwerk downloaden
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Alvast bedankt.
Groet, Wolf
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen @wolfwezen, welkom op de Ziggo Community! 😄
Je zit natuurlijk niet op foutmeldingen te wachten, dus ik help je graag verder. Zou je aan kunnen geven welke film of aflevering je wil downloaden? Heb je dit probleem ook met andere films of series?
Zou je indien mogelijk ook een screenshot van de foutmelding door kunnen sturen?
Hoi Marco,
Bedankt voor jouw reactie.
Afgelopen week heb ik met jouw collega Jamie uitgebreid gebeld over mijn issue. Het bleek zich alleen voor te doen bij de serie ‘The undeclared war’. Jamie heeft het intern doorgegeven en op 2 juli belt ze mij om door te geven of de oorzaak is opgelost.
Ik voeg een screenshot toe van de melding. Mocht jij het issue kunnen verhelpen, dan graag uiteraard. Alhoewel ik geen haast heb. Dan moet Jamie ook geïnformeerd worden.
Met vriendelijke groet,
Ynke Hermant
Fijn dat het probleem in behandeling is genomen @wolfwezen. Ik laat dit aan mijn collega over om misverstanden te voorkomen. 😄
OK, prima!
Hi @wolfwezen , ik ben er in de tussentijd toch even verder ingedoken. Mede omdat we nog een melding hebben ontvangen over problemen met downloaden. Zelf lukte het mij gisteren ook niet, hoewel ik niet dezelfde melding kreeg als bij jou. Ben je verbonden met je thuisnetwerk wanneer je probeert? Het gaat nu nog om 1 serie waarbij je problemen hebt?
Hoi Alex, fijn dat je er toch verder in bent gedoken! En dat je het zelf ook hebt ervaren, ondanks dat jij een andere melding kreeg. Jouw collega Jamie kon een aflevering van de serie ‘The undeclared war’ downloaden, maar zij probeerde dat op haar Android-telefoon. Ja, ik was verbonden met mijn thuisnetwerk. En Ja, het gaat om 1 serie. Maar op dit moment ben ik niet thuis, verbonden met ander netwerk en ook nu krijg ik dezelfde melding. Met vriendelijke groet, Ynke Hermant.
Helder! Ik ga ook even verder testen. Mochten we in de tussentijd meer weten, laten we dat uiteraard weten. (De belafspraak laten we ook gewoon staan)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.