tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 5838Posts
  • 331Oplossingen
  • 1932Likes

Foutmelding bij aanpassen naam Mediabox XL

Naam van Mediabox (XL) aanpassen werkt niet in zowel Ziggo GO browser als app, dit levert een Internal Server Error (HTTP 500) op. Een detail, maar wilde het toch even melden.

20211112-01.PNGScreenshot_20211112-173530_Ziggo GO.jpgScreenshot_20211112-173953_Ziggo GO.jpg

Hieronder info uit developer tools in Chrome:

General:

Request URL: https://obo-prod.oesp.ziggogo.tv/oesp/v4/NL/nld/web/settopboxes/SERIENUMMER
Request Method: PUT
Status Code: 500 Internal Server Error
Remote Address: 84.53.185.147:443
Referrer Policy: strict-origin-when-cross-origin

Request Payload:

{customerDefinedName: "SMT-G7401"}
customerDefinedName: "SMT-G7401"

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 16029Posts
  • 691Oplossingen
  • 3881Likes

Goedemorgen @tobiastheebe 

Dat klopt de Media Box XL heeft niet alle opties die de Next wel heeft, ze hebben bijna identieke software maar sommige dingen komen niet overeen. 

Heb je al gekeken op de Homeknop/Menu dan naar tandwiel op rechts en dan bij Systeem daar kiezen voor wijzig naam Media Box op de Media Box XL zelf.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 16029Posts
  • 691Oplossingen
  • 3881Likes

Goedemorgen @tobiastheebe 

Dat klopt de Media Box XL heeft niet alle opties die de Next wel heeft, ze hebben bijna identieke software maar sommige dingen komen niet overeen. 

Heb je al gekeken op de Homeknop/Menu dan naar tandwiel op rechts en dan bij Systeem daar kiezen voor wijzig naam Media Box op de Media Box XL zelf.

Bekijk in context

tobiastheebe
Super Expert topicstarter
Super Expert
  • 5838Posts
  • 331Oplossingen
  • 1932Likes

Ik dacht dat hiermee alleen de naam wordt gewijzigd binnen Ziggo GO. Als de optie niet werkt voor de MBXL, dan moet deze ook niet worden getoond. Zelf maak ik bijna nooit gebruik van de MBXL maar ga binnenkort eens kijken welk effect het wijzigen van de optie binnen diens instellingen heeft.

tobiastheebe
Super Expert topicstarter
Super Expert
  • 5838Posts
  • 331Oplossingen
  • 1932Likes

Naam aanpassen op MBXL zelf werkt inderdaad wel en zorgt er ook voor dat de naam in Ziggo GO wordt aangepast. Blijft vreemd dat het binnen Ziggo GO niet werkt, lijkt mij dat Ziggo hier naar zou moeten kijken.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5345Posts
  • 542Oplossingen
  • 1902Likes

Hi @tobiastheebe,

Daar gaat sowieso iets mis inderdaad! Ofwel het kan niet, maar dan hoort hij niet aangeboden te worden. Ofwel hij hoort te werken, maar dat doet 'ie niet. Ik ga éigenlijk uit van het laatste en heb het zojuist doorgezet naar de ontwikkelaars om naar te laten kijken. Thanks voor je melding!

(Ik heb aan de titel nog XL toegevoegd, het speelt niet bij de Next)

Uitgelicht topic