moviesandfilms8

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foutmelding abonnementen bekijken bij gratis movies en series

Ik kijk ZiggoGo via de browser. Gister ochtend kon ik Ziggo go benaderen. Toen ik op een tweede laptop wilde kijken kreeg ik de melding "abonnement bekijken" en daaronder de tekst"Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken" op m`n andere laptop ontving ik plots ook deze melding, dit terwijl ik een gratis abonnment heb op movies en series en het al maanden werkt. Heb het ook op mn tel geprobeerd, met wifi en 4g, maar dezelde melding. Ondertussen cookies gewist en het in vier browsers op twee laptops geprobeerd en verder tig handleidingen doorgenomen, zonder resultaat.
 
Wie kan dit issue verhelpen?
 
 
 
 
13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit wordt de laatste dag heel vaak gemeld op dit forum.

Ik vermoed ergens een storing.

Ziggo is er al mee bezig.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

moviesandfilms8
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ok en bedankt voor de suggestie. Zit al een dag met de helpdesk heen en weer te mailen, zij geven niets aan over een storing, laat staan dat ze er mee bezig zijn. Ben benieuwd.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Goedemorgen @moviesandfilms8

Goed dat je dit meldt en ook al zoveel hebt getest. We zien meerdere meldingen voorbij komen in een korte tijd en zijn daarom op zoek naar voorbeelden. Je mag onderstaande vragen kopiëren en aanvullen in een reactie, alvast bedankt! 

Klantnummer: *Zoek ik voor je op, zorg dat de adresgegevens in je profiel up to date zijn*
Gebruikersnaam Mijn Ziggo: 
Welke content probeert je te kijken: 
Staat het bijbehorende zenderpakket actief in Mijn Ziggo: 
Ga naar instellingen -> Mijn mediaboxen, staat de juiste mediabox actief (serienummer vind je in Mijn Ziggo): 
Werkt het wel op de Ziggo GO app: 
Werkt het op de Mediabox:
Werkt het in een andere browser en welke browsers heb je getest: 

moviesandfilms8
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klantnummer: *Zoek ik voor je op, zorg dat de adresgegevens in je profiel up to date zijn*
Gebruikersnaam Mijn Ziggo: ** Op verzoek weggehaald door moderator **
Welke content probeert je te kijken: ziggogo.tv/movies-series-xl
Staat het bijbehorende zenderpakket actief in Mijn Ziggo: ja
Ga naar instellingen -> Mijn mediaboxen, staat de juiste mediabox actief WAAR WIL JE DAT IK DIT CHECK??? (serienummer vind je in Mijn Ziggo): 

In mijn Ziggo staan twee mediaboxen. Heb er één. 
Werkt het wel op de Ziggo GO app: nee
Werkt het op de Mediabox: nee
Werkt het in een andere browser en welke browsers heb je getest: Werkte in Chrome, daarna niet meer in Chrome en MS Edge op twee computers en 1 telefoon.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Dankjewel voor je snelle reactie! Ik heb de gebruikersnaam voor je Mijn Ziggo account weer weggehaald want ik begrijp het als je dat niet fijn vind. Wat betreft de mediabox en waar je kunt zien of de juiste actief staat: Het serienummer wat in Mijn Ziggo staat, mag je vergelijken met degene die onderop de mediabox zelf staat. 

moviesandfilms8
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mooi. Op mn DVD recorderstaat geen serienummer wat match wat in mijnZiggo staat. Heb je iets aan een andere code die op de box staat? Smartcard matcht met de kaart eindigend op 390.

Mariannerd

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Mariska, 
Hier nog een melding...

Klantnummer: *Zie profiel*
Gebruikersnaam Mijn Ziggo: *is mijn emailadres*
Welke content probeert je te kijken: willekeurige serie en/of film (bijv. Clarice)
Staat het bijbehorende zenderpakket actief in Mijn Ziggo:  ja ik heb M&S L en M&S XL.
Ga naar instellingen -> Mijn mediaboxen, staat de juiste mediabox actief (serienummer vind je in Mijn Ziggo):  ja
Werkt het wel op de Ziggo GO app: App op de telefoon Ja; app in browser nee
Werkt het op de Mediabox: ja
Werkt het in een andere browser en welke browsers heb je getest: Chrome (via App en via de site) en Edge  

Ik kan wel televisie kijken. Het betreft alleen de movies & series.

Alvast bedankt en veel succes! Hopelijk lukt het om dit snel op te lossen!
Groeten, Marianne

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

De match van de smart card is voldoende @moviesandfilms8, dankjewel! Ik heb het voorbeeld doorgezet en uiteraard ook voor jou @Mariannerd

Mede door jullie voorbeelden wordt er gewerkt aan de oplossing. Ik duim met jullie mee dat het gauw is gefixt. Sorry voor het ongemak.

joshua touati

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Mariska, 
Ik heb hetzelfde probleem, hierbij mijn gegevens

Klantnummer: *Zie profiel*
Gebruikersnaam Mijn Ziggo: *is mijn emailadres*
Welke content probeer je te kijken: Movies en Series in de ziggo go app & in de browser
Staat het bijbehorende zenderpakket actief in Mijn Ziggo:  Ja ik heb Movies & Series XL.
Ga naar instellingen -> Mijn mediaboxen, staat de juiste mediabox actief (serienummer vind je in Mijn Ziggo):  In ziggo go staat een ander series nummer dan op de mediabox.
Werkt het wel op de Ziggo GO app: App & Browser allebei niet
Werkt het op de Mediabox: Ja
Werkt het in een andere browser en welke browsers heb je getest: Nee, Chrome & Edge

Hoop snel wat van jullie te horen.
Groet, Joshua

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @joshua touati, welkom hier! Balen dat ook jij last hebt van de foutmelding binnen Ziggo Go. Dank voor het aanleveren van de informatie, ik heb het direct verder doorgezet. Hopelijk is de oplossing snel gevonden! 

Maruschka

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas hier ook hetzelfde probleem. Deze post is al wat ouder, maar het probleem is nog niet opgelost. Op de mediabox werkt Movies & Series prima, echter in de app/webbrowser niet. 
Was hier al een volledige oplossing voor?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Maruschka helaas nog niet, ik zie nog meerdere meldingen komen.

moviesandfilms8
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb dit in september! gemeld het is een structureel terugkomend probleem niet alleen bij mij, maar gezien de diarree aan e-mail die ik nu weer in mn postvak tegenkom omdat ik deze vraag gestart ben, ben ik niet de enige. Als ik op één device kijk is er geen probleem. als ik switch gaat het weleens fout, dus ik blijf maar op één device kijken om ellende te voorkomen. Maar zou fijn zijn als dit opgelost werd, zodat ik kan switchen:)

Uitgelicht topic