Vraag
Reacties
Oplossing
AP1970
Level 1

Foutmelding Ziggo GO: Deze video kan niet worden afgespeeld. -2032

Ik heb vandaag (6/8/2022) Samsung telefoon in gebruik genomen.

Installatie lijkt goed te gaan maar als ik TV wil kijken krijg ik melding 

NIET BESCHIKBAAR - Deze video kan niet worden afgespeeld. -2032

Op mijn oude Samsung doet de ziggo go APP het goed.

Ik heb de diagnostiek bekeken. Bij "OV power status" staat bij nieuwe Samsung NOT OK. Bij mijn oude Samsung staat daat OK.

Kan iemand mij zeggen waar de installatie fout is gegaan?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Welke Android versie van de Samsung heb je en heb je de toestemmingen gegeven voor de mappen.

Anders kan je even de App via de Playstore verwijderen. Dan Telefoon opnieuw opstarten en vervolgens een herinstallatie doen en dan via de QR Code opnieuw installeren en toestemming geven aan de mappen, bluetooth en camera als deze er om vraagt.

Schermafbeelding 2022-05-27 om 23.07.25.png

Anders even in onderstaand topic kijken, daar worden alle issue's omtrent de app bijgehouden.

Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Welke Android versie van de Samsung heb je en heb je de toestemmingen gegeven voor de mappen.

Anders kan je even de App via de Playstore verwijderen. Dan Telefoon opnieuw opstarten en vervolgens een herinstallatie doen en dan via de QR Code opnieuw installeren en toestemming geven aan de mappen, bluetooth en camera als deze er om vraagt.

Schermafbeelding 2022-05-27 om 23.07.25.png

Anders even in onderstaand topic kijken, daar worden alle issue's omtrent de app bijgehouden.

Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.