Vraag
Reacties
Oplossing
Hans21
Level 1

Foutmelding: Helaas, je kan deze video volgens afspraak met de contentaanbieder vanaf dit IP netwerk

ik krijg de foutmelding als ik een programma aanklik nadat ik ingelogd ben bij Ziggo Go:

helaas je kan deze video volgens afspraak met de contentaanbieder vanaf dit IP netwerk niet bekijken

je moet verbonden zijn met je Ziggo thuisnetwerk

ik heb hierover gebeld met Ziggo klanten service maar ze hebben geen oplossing. in en uitloggen heeft geen zin. zowel app als browser geprobeerd. ik heb verder goed internetverbinding en goede Wifi. de klantenservice geeft aandat de community de oplossing geeft. ik ben benieuwd wie me kan helpen

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

@Ravans 

hebben ze op dat adres wel een internet verbinding van ziggo?

indien het een Ziggo internetverbinding is heb je een vpn actief ?

de Ziggo go tv app voor Android tv en Apple tv is een andere app dan de Ziggo GO app voor iOS en Android op smartphone tablet iphone ipad pc/laptop etc, en is bedoeld voor gebruik op een 2e of 3e tv thuis.
Wegens rechten werkt app alleen via een Ziggo internetverbinding 

anoniemforum_0-1666741904880.jpeg

* Moderator edit: Ziggo GO app voor iOS en Android in plaats van Ziggo GO TV app, dit om verwarring te voorkomen*

Bekijk in context

17 Reacties 17
Steefb
Level 20

Gebruik je een vpn?

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Ziggo is uw internet leverancier?

0 Kudos
Hans21
Level 1
Topicstarter

Nee

0 Kudos
Hans21
Level 1
Topicstarter

Ja

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Met de Ziggo Go TV app voor Androidtv, appleTV en Fireos duidt deze melding op een andere verbinding dan die van Ziggo.

U noemt de browser daar in zou deze melding niet mogen voorkomen.

0 Kudos
ceesjaspers1954
Level 1

Ik ben een leek wat betreft zulke dingen...wij hebben sinds gisteren deze melding ook,alle andere apps doen het gewoon maar ziggo go niet,heb de app al verwijderd en opnieuw erop gezet,modem al opnieuw gereset,maar blijft deze melding g geven op tv,via onze telefoons en tablet wel te casten...wat kan ik hier aan doen,heb geen internet van ziggo.

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@ceesjaspers1954 welkom op de Ziggo Community, Cees. Een foutmelding is nooit leuk. We gaan samen eens kijken wat er loos is.

Ik maak uit je bericht op dat het eerder, met dezelfde apparatuur en op dezelfde locatie, wel goed werkte? En op welke manier kijk je het dan op je tv? 

Hier vind je ook nog wat stappen en handvaten: zijn die ook bij jouw situatie van toepassing? 

0 Kudos
AlexHelpt
Level 16

@ceesjaspers1954  schreef:

wat kan ik hier aan doen,heb geen internet van ziggo.

Als je niet verbonden bent met een Ziggo-thuisnetwerk (Ziggo-internet), werken sommige delen van Ziggo GO en Ziggo GO TV niet.

ceesjaspers1954
Level 1

Al ik idd die stappen lees klopt het,heb geen internet van ziggo maar via telefoon 9f tablet lukt het wel gewoon,dus cast ik het zo maar naar de televisie,zit chromecast ingebouwd.

evkrieken
Level 2

Dat is toch belachelijk. Ik kan niet eens het Race Café kijken of eerder We zijn er bijna. Tot zover dat je alles in Europa kunt kijken. Die opmerking over dat je met je Ziggo thuisnetwerk verbonden moet zijn is natuurlijk onzin want je gebruikt de ziggo go app meestal juist als je niet thuis bent. Ik baal hier echt van want zo mistte ik afgelopen week ook al diverse Europese voetbalwedstrijden. 

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

@evkrieken 

de Ziggo go tv app voor Android tv en Apple tv is een andere app dan de Ziggo GO app voor ios en Android op smartphone tablet iphone ipad pc/laptop etc,

en is bedoeld voor gebruik op een 2e of 3e tv thuis 

wegens rechten werkt app alleen via een Ziggo internetverbinding 

C0DDE8A6-C9BA-4BAD-9DC3-063610E5B393.jpeg

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Ziggo-GO-TV-voor-Apple-TV-Android-TV-en-Amazon-Fire-TV/...

erli
Level 1

Hoi Hans, zit je in het buitenland , of-als je wel thuis bent- staat je VPN misschien nog aan?

0 Kudos
Ravans
Level 1

Ik kon tot vorige week nog gewoon op een ander adres naar alles kijken. Ik kan nu niet eens meer mijn eigen opgenomen programma's bekijken, wat eerder ook kon. 

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

@Ravans 

welke foutmelding krijg je ?

0 Kudos
Ravans
Level 1

helaas je kan deze video volgens afspraak met de contentaanbieder vanaf dit IP netwerk niet bekijken

je moet verbonden zijn met je Ziggo thuisnetwerk

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

@Ravans 

hebben ze op dat adres wel een internet verbinding van ziggo?

indien het een Ziggo internetverbinding is heb je een vpn actief ?

de Ziggo go tv app voor Android tv en Apple tv is een andere app dan de Ziggo GO app voor iOS en Android op smartphone tablet iphone ipad pc/laptop etc, en is bedoeld voor gebruik op een 2e of 3e tv thuis.
Wegens rechten werkt app alleen via een Ziggo internetverbinding 

anoniemforum_0-1666741904880.jpeg

* Moderator edit: Ziggo GO app voor iOS en Android in plaats van Ziggo GO TV app, dit om verwarring te voorkomen*

Siebren82
Level 1

Ik krijg dezelfde melding met een xiaomi TV stick, maar ik zit gewoon thuis op mij ziggo verbinding.

Ik heb de cache wel eens geleegd, app opnieuw geinstalleerd. Het werkte toen even, maar nu krijg wederom de melding. En nu lijkt het legen van de cache en opnieuw installeren van de app niet meer te lukken. Wat kan ik nog meer proberen?

Oplossing: Heb de oplossing zelf al gevonden. Ik had een vpn applicatie open. Die heb ik nu verwijderd en nu kan ik weer kijken.