Sinds zaterdag 5 oktober 16:30 uur krijg ik foutmelding: "Helaas, je kan deze video volgens afspraak met de contentaanbieder vanaf dit IP netwerk........ "in de ZiggoGo tv-app. Geen enkele zender speelt af.
Vervolgens modem opnieuw opgestart, Sony TV opnieuw geinstalleerd, updates gedraaid en helaas niets. TV rechtstreeks met een nieuwe cat6 utp-kabel aangesloten op het Ziggo modem. Alles weer opnieuw herstart, modem eerst daarna TV. Geen enkele zender werkt. Canal+ app werkt wel gewoon op de tv.
Zondag om 14:45 ineens deden alle kanalen waarvoor ik betaal het weer in de ZiggoGo tv-app
Zondagavond om 19:30 ineens weer dezelfde storing. Geen enkele zender te bekijken. Alle gaven dezelfde foutmelding betreffende het IP-adres. Maar ik ben toch echt met kabel verbonden op mijn eigen Ziggo aansluiting. Om 19:50 werkt ineens alles weer. Maar om 20:25 weer dezelfde melding.
Tot gisteren (afgelopen zaterdag 16:30 dus) werkte de app redelijk goed de afgelopen 2 jaar, via wifi en via kabel. Nu ineens zou mijn netwerk niet goed meer zijn volgens Ziggo. Maar ik heb NIETS gewijzigd. Wifi werkt gewoon, bewijst ook de Canal+ app. Maar ook via een UTP-kabel die al een dag in mijn TV zit krijg ik dezelfde foutenmeldingen.
oja, op mijn laptop kan ik wel gewoon via www.ziggogo.tv tv kijken. En mijn inlog op mijn tv klopt ook anders kon ik tussendoor niet kijken.
Wie van @Ziggo helpt mij echt met dit probleem? Alle apps (Canal+, VTM, GoPlay, RTBF) op mijn TV doen het gewoon, behalve de ZiggoGo tv-app. Die heeft problemen met mijn IP-adres. Dit kan toch niet aan mijn netwerk liggen zoals jullie klantenservice beweerd?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dan is er blijkbaar een VPN of iets vergelijkbaars actief op de achtergrond. Dan is die melding in principe terecht.
Je bent er zelf ook achter gekomen, ik vond zojuist dat bedrijven als NordVPN van hun diensten gebruik maakt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat laat deze pagina zien bij provider? Bij veel klanten lijkt dit het gevolg te zijn van een dienst die in Ios is ingebakken.
Maar dit is zoals ik lees op een Sony dus Androidtv of GoogleTV?
Kun je hier de eerste 2 cijferblokken weergeven van het IPv4 adres? What Is My IP? Best Way To Check Your Public IP Address
.xx.xx
@Garihd dit geeft "Ziggo" als ISP. Alles werkte gewoon tot zaterdagmiddag. Ik heb helemaal niets gewijzigd voordat het probleem begon. Werkte gewoon goed via wifi op mijn Sony smart TV met Android besturingssysteem. ZiggoGo tv app gewoon via de Google Play store geinstalleerd.
Het netwerk is het niet anders zou de laptop nagenoeg zeker dezelfde melding geven.
Hoe is die test gedaan? Ik wil voorstellen ditzelfde te doen via een browser op de televisie zelf.
@Garihd Via mijn TV is het vreemd genoeg:
ISP Hydra communications en ip 81.19.xx
Het zet mij wel aan het denken dat mijn VPN aan staat ondanks tv totaal opnieuw geinstalleerd te hebben en VPN niet gebruikt te hebben. Maar dank voor de hulp!!
Dan is er blijkbaar een VPN of iets vergelijkbaars actief op de achtergrond. Dan is die melding in principe terecht.
Je bent er zelf ook achter gekomen, ik vond zojuist dat bedrijven als NordVPN van hun diensten gebruik maakt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.