Fenanxxl

Level 2
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Foutmelding: Geen stream gevonden

Goedemorgen,

 

ik heb zojuist mijn abonnement voor Ziggo Sport Totaal verlengd via iTunes. Normaliter kan ik daarna direct live tv kijken, maar ik krijg nu de melding: 'Foutmelding: Geen stream gevonden.'

Bestand_000.png

 

Voorheen (met de oude Ziggo Go app) werkte dit direct. Hoe kan het dat ik nu de streams niet kan bekijken? Uiteraard wil ik om 12:45 voor de buis zitten om te bekijken hoe Max Verstappen de 1e race van het seizoen verknalt... of niet?! 

 

Met vriendelijke groet,

 

Andreas

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Fenanxxl
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Beste allemaal,

 

Ik heb het probleem ontdekt en oplossing. Het probleem zit bij iTunes en Apple. Ze zetten het abonnement niet goed door. Ik heb het abonnement gestopt en Apple om restitutie gevraagd. Hiervoor moet je wel eerst inloggen op de Apple account en iTunes op je laptop installeren (misschien kan het makkelijker). Daarna heb ik via go.ziggosporttotaal een nieuw abonnement aangevraagd (dus niet via iTunes) en was het probleem opgelost.

 

Dus niet meer kopen via iTunes, maar via Ziggo direct. Mijn oude inloggegevens werken nu ook gewoon.

Bekijk in context

kuilemans

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hartelijk bedankt voor de snelle actie @Cecilia. Naast de work around van de topic starter werkt jouw oplossing ook. Top! 

Bekijk in context

Fenanxxl
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Beste Kuilemans,

 

inmiddels heb ik na een paar uur wel een factuur van Apple ontvangen. Blijkbaar is het probleem daar nu dan ook opgelost. Aangezien ik nu een dubbel abonnement heb, heb ik nogmaals maar een verzoek om restitutie aangevraagd. Dat kan direct wanneer je klikt op ‘probleem melden’ in de mail van Apple. 

Bekijk in context

19 Reacties 19
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Hoe dat komt durf ik niet te zeggen mogelijk weet @Bert  hier wat meer van , overigens de race begint om 17:00 vandaag 😉

 

Ronihd_0-1616920149682.png

 

kuilemans

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik ervaar hetzelfde probleem. Aanvullend: Onder "Mijn Ziggo Sport Totaal", Beheer account wordt vermeld dat er geen actief abonnement of lopend contract is. De koppeling met het iTunes abonnement lijkt dus te ontbreken. 

 

Verder valt op de website van Ziggo Sport Totaal op dat er alleen naar Facebook of Twitter wordt verwezen voor support. Het zou klantvriendelijker zijn als daar ook andere mogelijkheden worden geboden, zoals mail of chat. 

 

 

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Helaas weet ik van iApple apparaten te weinig om er iets zinnigs over te zeggen.

 
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Normaal zou het moeten werken via itunes, misschien kan @Cecilia  kijken wat er gaande is en kijken of ze dit kan doordrukken. Heb zelf geheel Apple maar ik regel dit altijd via Mijn Ziggo Online op de PC.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Fenanxxl en @kuilemans

Er zijn meerdere geluiden ontvangen van klanten die tegen dit probleem aanlopen. Het probleem is in onderzoek! Het lastige hierbij is dat het bij een grote groep klanten zonder problemen werkt, maar dat enkele klanten de melding krijgen dat zij geen toegang hebben tot de stream. 

Willen jullie mij in een privébericht het volgende toesturen?
1. Betalingsbewijs
2. Het e-mailadres waarmee een account is aangemaakt voor Ziggo Sport Totaal GO. 

Dan ga ik hiermee aan de slag! 🙂

Fenanxxl
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Beste allemaal,

 

Ik heb het probleem ontdekt en oplossing. Het probleem zit bij iTunes en Apple. Ze zetten het abonnement niet goed door. Ik heb het abonnement gestopt en Apple om restitutie gevraagd. Hiervoor moet je wel eerst inloggen op de Apple account en iTunes op je laptop installeren (misschien kan het makkelijker). Daarna heb ik via go.ziggosporttotaal een nieuw abonnement aangevraagd (dus niet via iTunes) en was het probleem opgelost.

 

Dus niet meer kopen via iTunes, maar via Ziggo direct. Mijn oude inloggegevens werken nu ook gewoon.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Ah, wat fijn om te lezen dat je het zelf hebt opgelost @Fenanxxl en ook de oplossing hier deelt. 🙂

kuilemans

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hartelijk bedankt voor de snelle actie @Cecilia. Naast de work around van de topic starter werkt jouw oplossing ook. Top! 

Fenanxxl
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Beste Kuilemans,

 

inmiddels heb ik na een paar uur wel een factuur van Apple ontvangen. Blijkbaar is het probleem daar nu dan ook opgelost. Aangezien ik nu een dubbel abonnement heb, heb ik nogmaals maar een verzoek om restitutie aangevraagd. Dat kan direct wanneer je klikt op ‘probleem melden’ in de mail van Apple. 

kuilemans

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor jouw reactie. Ik had de bevestiging van Apple al eerder ontvangen en dat loste het probleem niet op. Wat de oplossing voor mij precies is geweest weet ik niet, @Cecilia heeft dat achter de schermen kunnen doen. Hoe dan ook, bedankt voor de hulp en veel plezier vanmiddag. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Yes, super om te horen dat het gelijk is opgelost @kuilemans. Ik ben blij dat ik je hierbij heb kunnen helpen. Alvast veel kijkplezier! 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Dank je wel @Cecilia  voor de super snelle oplossing 😉

Flipke_flipsen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 @Cecilia Z Ik heb ook problemen met mijn Apple abonnement. Hoe kan ik mijn gegevens via privébericht sturen?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Flipke_flipsen Je kan een privébericht sturen door op de profielnaam te klikken en dan voor "Een bericht sturen" te kiezen.

Flipke_flipsen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Paul Ik zie deze optie niet. Heeft dat misschien te maken met het feit dat ik een nieuwe member ben?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Flipke_flipsen Sorry, sinds vandaag is dit enigszins aangepast. Je kan een privébericht sturen door naar je profiel te gaan en dan te kiezen voor "Berichten" en vervolgens kies je voor "Nieuw bericht". Vul daarna bij "Verzenden aan.." de naam van de moderator die je wilt schrijven. Zo moet het lukken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Flipke_flipsen 

Wij hebben zojuist privé even contact met elkaar gehad 🙂 Ik ben hiermee voor je aan de slag gegaan en het moet nu werken 🙂

Flipke_flipsen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Paul Ik had het inderdaad gevonden. Bedankt!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Flipke_flipsen Top! Fijn dat het gelukt is.

Uitgelicht topic