harrielv

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding 2252

Fout 2252

App geeft bij Replay van tv-programma foutmelding 2252. Dit zowel bij Android en WIndows 10. Foutmelding geeft aan dat replay via Chromecast momenteel niet beschikbaar is. Gewoon tv via Chromecast werkt wel. Wat is melding 2252 ?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @harrielv, allereerst welkom op de Community! 🙂

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. Dat je een foutcode te zien krijgt als je iets wilt streamen naar een Chromecast wat is gestart via Replay TV klopt. Dit wordt niet ondersteund. Het streamen vanuit de ZiggoGo app is alleen mogelijk met Live TV en films en serie uit het On Demand menu. Streamen van Replay TV is niet toegestaan. 

Zie hiervoor ook dit topic.

Bekijk in context

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Een reden te meer om op te zeggen @harrielv? Speelt er meer dan? Dit is een klant helpt klant forum, kunnen we nog ergens mee helpen?

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Hier al gekeken ?   https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/foutcodes/foutcode-cs2212

 

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @harrielv, allereerst welkom op de Community! 🙂

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. Dat je een foutcode te zien krijgt als je iets wilt streamen naar een Chromecast wat is gestart via Replay TV klopt. Dit wordt niet ondersteund. Het streamen vanuit de ZiggoGo app is alleen mogelijk met Live TV en films en serie uit het On Demand menu. Streamen van Replay TV is niet toegestaan. 

Zie hiervoor ook dit topic.

harrielv
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OK Dank .. een reden te meer om een andere provider te zoeken .. veel beloven (hoi hoi we hebben een ZIGGO Go app), maar content terugkijken  .. nou nee dat doen we niet.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@harrielv  schreef:

OK Dank .. een reden te meer om een andere provider te zoeken .. veel beloven (hoi hoi we hebben een ZIGGO Go app), maar content terugkijken  .. nou nee dat doen we niet.


S6 er mee 

Overigens het is niet dat Ziggo het niet wil maar de content eigenaren willen zo ver ik het weet niet dus er zijn afspraken over gemaakt.

 

Overigens tijdens je overstap naar een andere provider infomeer je even goed of het bij hun wel op die manier kan.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Een reden te meer om op te zeggen @harrielv? Speelt er meer dan? Dit is een klant helpt klant forum, kunnen we nog ergens mee helpen?

 

Uitgelicht topic