hoekie1989

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding -2031 ziggo go app

Ik heb de Ziggo go app op mijn autoradio geïnstalleerd en nu krijg ik de foutmelding -2031

Heeft iemand een oplossing?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hi @hoekie1989! Top dat je hier een eigen topic gestart bent met betrekking tot dit probleem. Ik zie dat @Ronihd al een korte 'intake' gedaan heeft en in die richting moeten we het inderdaad zoeken.

Ziggo GO is geschikt voor mobiele devices als tablets en smartphones, maar niet voor autoradio's. Dat soort apparaten ondersteunen we simpelweg niet als het gaat om de Ziggo GO app. Het kan zijn dat het eerder wél gewerkt heeft of zelfs nog steeds werkt, maar garanderen dat het blijft werken met (toekomstige) updates van Ziggo GO kunnen we niet. De foutmelding die je krijgt is vaak een teken dat de autoradio niet voldoet aan de gestelde DRM-eisen (digital rights management). 

 

Ik ben dus bang dat ik je hier niet bij kan helpen, hoe vervelend ook. Misschien dat er nog een forumlid langskomt die de gouden tip voor je heeft om het tóch aan de praat te krijgen! 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Het zou zo maar kunnen dat de Go app niet op een android autoradio wil werken dit omdat de radio geen telefoon is ( dhu )  technisch gesproken is er wel een groot verschil.

 

Ik denk dat je het hier moet zoeken , oplossing heb ik hier niet voor.

 

Ik wil overigens geen moraalridder zijn of overkomen als een moraalridder , maar naar TV kijken als je in een auto rijdt is natuurlijk levensgevaarlijk.....

 

hoekie1989
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat snap ik maar dit bericht heb ik eerder gehoord en dat is gewoon niet waar wat je zegt ik heb meerdere ziggoforum gelezen en bij hun kon je wel gewoon televisie kijken.

En had laatst iemand aan de lijn ook een ziggo medewerker en die zei dat dat gewoon gezegt werd dat je niet televisie kan kijken omdat het gevaarlijk is.

Dus ik zou graag een oplossing willen want het is niet voor me zelf maar voor de bijrijder

 

 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Vooralsnog blijf ik er bij dat het waarschijnlijk niet gaat werken , maar ik kan er ook naast zitten dus ik haal er een expert bij ik denk aan @Anne B , als hij tijd heeft en het leest zal hij er een antwoord op kunnen geven anders wel een van zijn collega's.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

"ik heb meerdere ziggoforum gelezen en bij hun kon je wel gewoon televisie kijken."

 

 

Heb je daar een link van?

Ben benieuwd hoe ze dat precies gedaan hebben met welke Android versie.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hi @hoekie1989! Top dat je hier een eigen topic gestart bent met betrekking tot dit probleem. Ik zie dat @Ronihd al een korte 'intake' gedaan heeft en in die richting moeten we het inderdaad zoeken.

Ziggo GO is geschikt voor mobiele devices als tablets en smartphones, maar niet voor autoradio's. Dat soort apparaten ondersteunen we simpelweg niet als het gaat om de Ziggo GO app. Het kan zijn dat het eerder wél gewerkt heeft of zelfs nog steeds werkt, maar garanderen dat het blijft werken met (toekomstige) updates van Ziggo GO kunnen we niet. De foutmelding die je krijgt is vaak een teken dat de autoradio niet voldoet aan de gestelde DRM-eisen (digital rights management). 

 

Ik ben dus bang dat ik je hier niet bij kan helpen, hoe vervelend ook. Misschien dat er nog een forumlid langskomt die de gouden tip voor je heeft om het tóch aan de praat te krijgen! 

Uitgelicht topic