Ziggo go appp werkt niet goed op I pad ( op I phone geen probleem) op I pad kan ik niet live kijken, krijg niet beschikbaar -1005 .
wel kan ik opgenomen programma’s en films kijken .
wat te doen??? Met de helpdesk kwamen we er niet uit !
groet
Daan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb een abonnement van Norton 360 Deluxe sinds 2 weken.
Toen kreeg ik ook de melding 1005 op de ziggogoapp.
Eea geprobeerd tot ik ontdekte dat wanneer ik de vpn handmatig in de norton app uitzette de melding verdween. Dus bij mij is het opgelost. Vpn uit bij tv kijken op ipad.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Daan48, welkom op de Ziggo Community!
Allereerst excuus dat een reactie wat langer duurde. Speelt dit probleem nog steeds? We hebben hier nog een melding over ontvangen, maar er loopt op dit moment geen probleem meer voor deze specifieke foutcode. Zie ook mijn reactie (en aanvullende vragen) hier.
Waarschijnlijk zelf allang naar gekeken, maar de iPhone en de iPad hebben hetzelfde besturingssysteem. Ook ik vergat te kijken naar alle instellingen inzake Wi-Fi en Sander gaf mij waardevolle informatie.
Controleer de INSTELLINGEN/Wifi/daar staat onder de settings schakelaar de BLAUWE i /
Verbind automatisch moet aanstaan
Prive wifi-adres UIT zetten
Beperk IP-adrestracking bij op AAN
Probeer het nog eens 🤗
Goedemorgen, dank voor de tips maar helaas het blijft dezelfde foutmelding-1005
Dasn
Ik heb hetzelfde probleem. Ben in het buitenland (Portugal) en kan niet via de Ziggo Go app (meest recente versie) kijken, krijg melding ‘Niet beschikbaar Deze video kn niet worden afgespeeld. -1500’. Ik wil kijken via mijn iPhone en heb een abo van Vodafone. Mijn vrouw heeft abo van Ben (T-Mobile) en zij kan wel kijken via de app op haar iPhone. Op zich vreemd dat het via de concurrent wel kan?! Via een WiFi-verbinding kan ik trouwens wel
kijken.
Ik heb helaas nog geen reactie mogen ontvangen en het probleem is er nog steeds. Het lukt nog steeds niet om via de app tv te kijken.
Ik heb hetzelfde probleem. Ben in het buitenland (Portugal) en kan niet via de Ziggo Go app (meest recente versie) kijken, krijg melding ‘Niet beschikbaar Deze video kn niet worden afgespeeld. -1005’. Ik wil kijken via mijn iPhone en heb een abo van Vodafone. Mijn vrouw heeft abo van Ben (T-Mobile) en zij kan wel kijken via de app op haar iPhone. Op zich vreemd dat het via de concurrent wel kan?! Via een WiFi-verbinding kan ik trouwens wel
kijken.
Ik ben gewoon thuis en ik gebruik VPN , ook op de I phone . Probleem op I pad bestaat nog steeds
DSN 212.142.48.72
Ik krijg de volgende DNS server: 195.181.172.213 en ik ben verbonden via Vodafone Portugal.
Zelde probleem op IPhone 7s. Alles werkt behalve live. Als ik een aantal seconden terug spoel werkt het wel.
@Daan48 dankje voor de details. Met een ander apparaat gaat het dan wel goed? Zou je wat de VPN aangaat eens met deze tips willen sparren? En @HansS53, hetzelfde is bij jou van toepassing, wil je dit eens proberen uit te voeren?
@ducygne het heeft eerder wel gewerkt? En via een browser, op hetzelfde apparaat, gaat het wel goed? Zou je eens kunnen nagaan of deze tips en stappen tot een oplossing leiden?
Inmiddels ben ik niet meer in Portugal en kan ik het niet checken. In de genoemde link naar deze tips staan geen tips, alleen algemene informatie. Feit is dat Ziggo Go via Ziggo/Vodafone niet werkte en via T-Mobile van mijn vrouw wel.
@ducygne We gaan er vanuit dat je de volgende keer geen problemen ervaart. Bedankt voor de terugkoppeling!
helaas heb ik op mijn I pad nog steeds hetzelfde probleem!
groet
Daan
Dat heeft dan helaas met de VPN te maken @Daan48.
Als je VPN gebruikt, kunnen we gebruik niet garanderen of ondersteunen. Ook al heb je NL als locatie.
Waarom wel foutmelding op I pad en niet op I phone ??
Dat durf ik je niet te zeggen, @Daan48. Het zal vermoedelijk een combinatie zijn van hoe het apparaat met het netwerk omgaat en contact met Ziggo GO zoekt
Hallo mensen met foutcode -1005 in de ziggo go app.
De oplossing is de vpn. Verbinding uitzetten.
Probeer maar.
Helaas ook zonder VPN foutmelding 1005
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.