Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Daan48
Level 2

Foutmelding -1005 bij live kijken Ziggo GO (iPad)

Ziggo go appp werkt niet goed op I pad ( op I phone geen probleem) op I pad kan ik niet live kijken, krijg niet beschikbaar -1005 .

wel kan ik opgenomen programma’s en films kijken .

wat te doen??? Met de helpdesk kwamen we er niet uit ! 
groet

Daan 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Interessant
Level 1

Ik heb een abonnement van Norton 360 Deluxe sinds 2 weken.

Toen kreeg ik ook de melding 1005 op de ziggogoapp.

Eea geprobeerd tot ik ontdekte dat wanneer ik de vpn handmatig in de norton app uitzette de melding verdween. Dus bij mij is het opgelost. Vpn uit bij tv kijken op ipad.

Bekijk in context

23 Reacties 23
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Daan48, welkom op de Ziggo Community!

Allereerst excuus dat een reactie wat langer duurde. Speelt dit probleem nog steeds? We hebben hier nog een melding over ontvangen, maar er loopt op dit moment geen probleem meer voor deze specifieke foutcode. Zie ook mijn reactie (en aanvullende vragen) hier.

0 Kudos
Ferdy Bossy
Level 9

Waarschijnlijk zelf allang naar gekeken, maar de iPhone en de iPad hebben hetzelfde besturingssysteem. Ook ik vergat te kijken naar alle instellingen inzake Wi-Fi en Sander gaf mij waardevolle informatie.

Controleer de INSTELLINGEN/Wifi/daar staat onder de settings schakelaar de BLAUWE i / 

Verbind automatisch moet aanstaan

Prive wifi-adres UIT zetten 

Beperk IP-adrestracking bij op AAN 

Probeer het nog eens 🤗

Daan48
Level 2
Topicstarter

Goedemorgen, dank voor de tips maar helaas het blijft dezelfde foutmelding-1005

Dasn 

0 Kudos
ducygne
Level 2

@Alex 

Ik heb hetzelfde probleem. Ben in het buitenland (Portugal) en kan niet via de Ziggo Go app (meest recente versie) kijken, krijg melding ‘Niet beschikbaar Deze video kn niet worden afgespeeld. -1500’. Ik wil kijken via mijn iPhone en heb een abo van Vodafone. Mijn vrouw heeft abo van Ben (T-Mobile) en zij kan wel kijken via de app op haar iPhone. Op zich vreemd dat het via de concurrent wel kan?! Via een WiFi-verbinding kan ik trouwens wel

kijken. 

0 Kudos
ducygne
Level 2

Ik heb helaas nog geen reactie mogen ontvangen en het probleem is er nog steeds. Het lukt nog steeds niet om via de app tv te kijken. 

Ik heb hetzelfde probleem. Ben in het buitenland (Portugal) en kan niet via de Ziggo Go app (meest recente versie) kijken, krijg melding ‘Niet beschikbaar Deze video kn niet worden afgespeeld. -1005’. Ik wil kijken via mijn iPhone en heb een abo van Vodafone. Mijn vrouw heeft abo van Ben (T-Mobile) en zij kan wel kijken via de app op haar iPhone. Op zich vreemd dat het via de concurrent wel kan?! Via een WiFi-verbinding kan ik trouwens wel

kijken. 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Daan48 - Ben je op dit moment in het buitenland of gewoon thuis? Maak je ook gebruik van een VPN?

@ducygne - Sorry voor de late reactie, het is helaas op dit moment erg druk. Met welk netwerk ben je in Vodafone verbonden? En welke DNS krijg je hier te zien?

0 Kudos
Daan48
Level 2
Topicstarter

Ik ben gewoon thuis en ik gebruik VPN , ook op de I phone . Probleem op I pad bestaat nog steeds 

0 Kudos
Daan48
Level 2
Topicstarter

DSN 212.142.48.72

0 Kudos
ducygne
Level 2

Ik krijg de volgende DNS server: 195.181.172.213 en ik ben verbonden via Vodafone Portugal.

0 Kudos
HansS53
Level 1

Zelde probleem op IPhone 7s. Alles werkt behalve live. Als ik een aantal seconden terug spoel werkt het wel. 

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@Daan48 dankje voor de details. Met een ander apparaat gaat het dan wel goed? Zou je wat de VPN aangaat eens met deze tips willen sparren? En @HansS53, hetzelfde is bij jou van toepassing, wil je dit eens proberen uit te voeren?

@ducygne het heeft eerder wel gewerkt? En via een browser, op hetzelfde apparaat, gaat het wel goed? Zou je eens kunnen nagaan of deze tips en stappen tot een oplossing leiden? 

0 Kudos
ducygne
Level 2

Inmiddels ben ik niet meer in Portugal en kan ik het niet checken. In de genoemde link naar deze tips staan geen tips, alleen algemene informatie. Feit is dat Ziggo Go via Ziggo/Vodafone niet werkte en via T-Mobile van mijn vrouw wel. 

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@ducygne We gaan er vanuit dat je de volgende keer geen problemen ervaart. Bedankt voor de terugkoppeling! 

0 Kudos
Daan48
Level 2
Topicstarter

helaas heb ik op mijn I pad nog steeds hetzelfde probleem! 
groet

Daan 

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dat heeft dan helaas met de VPN te maken @Daan48

Als je VPN gebruikt, kunnen we gebruik niet garanderen of ondersteunen. Ook al heb je NL als locatie.

0 Kudos
Daan48
Level 2
Topicstarter

Waarom wel foutmelding op I pad en niet op I phone ?? 

0 Kudos
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dat durf ik je niet te zeggen, @Daan48. Het zal vermoedelijk een combinatie zijn van hoe het apparaat met het netwerk omgaat en contact met Ziggo GO zoekt

0 Kudos
Interessant
Level 1

Hallo mensen met foutcode -1005 in de ziggo go app.

De oplossing is de vpn. Verbinding uitzetten.

Probeer maar.

0 Kudos
Daan48
Level 2
Topicstarter

Helaas ook zonder VPN foutmelding 1005

0 Kudos