1
Vraag
2
Reacties
Gcklamer

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Foutmelding -1003

Ik krijg foutmelding -1003 bij starten van een programma in de app en de melding dat deze video niet kan worden afgespeeld. Gebeurt op de iphone en de ipad. Weinig plezier van het tv kijken op andere apparaten op deze manier

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gcklamer
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

het is de vpn verbinding. Na het uitzetten functioneert de verbinding.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Ben Gr

Level 3
  • 18Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

@Gcklamer , heb je soms beveiligingsapps op je iPad zitten, kennelijk blokkeren beveiligingsapps de ongestoorde toegang tot live ontvangst en afspeelmogelijkheden, die ken je dan beter uitzetten

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8429Posts
  • 987Oplossingen
  • 3690Likes

Hi @Gcklamer, welkom op de Ziggo Community!

Heb je nog naar de tip van @Ben Gr gekeken? Hoe staat het er op dit moment voor?

MvdB1

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem. Krijg foutmelding -1003 op al mijn apparaten. Heb bovenstaande tips al opgevolgd met geen resultaat. Wil graag een duidelijke oplossing.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8429Posts
  • 987Oplossingen
  • 3690Likes

Hi @MvdB1, welkom op de Ziggo Community!

Er is voor deze foutcode niet een duidelijke oorzaak met oplossing. We weten alleen dat het vaak wordt veroorzaakt door externe software die iets blokkeert. Het is helaas dus soms even zoeken per situatie. Je geeft aan dat het op ál je apparaten is; dat betekent dat we het mogelijk in je netwerk of account moeten zoeken. Heeft het eerder wel normaal gewerkt? En is er recent iets gewijzigd bij je thuisnetwerk of bij je abonnement?

MvdB1

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie Alex. 
Het enige verschil is, dat ik in het buitenland ben. (Frankrijk) Thuis werkt alles gewoon, maar juist nu wil ik gebruik maken van de Ziggo go app en kan ik geen tv kijken. Op mijn laptop krijg ik foutmelding 1002. Op mijn I-phone -1003. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8429Posts
  • 987Oplossingen
  • 3690Likes

Maak je gebruik van een wifi-netwerk van bijvoorbeeld een hotel of camping? Het is mogelijk dat deze in hun eigen netwerk gebruik maken van een VPN of soortgelijke dienst, dat zou ook verklaren dat het op beide apparaten niet werkt.

MvdB1

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik ben er inmiddels achter (door het lezen van dit forum) dat ik wel kan terugkijken. Alleen niet live, dan krijg ik de foutmeldingen. Valt dit nog te verklaren? Dat heeft dan toch niks met die VPN te maken? 

Gcklamer
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

het is de vpn verbinding. Na het uitzetten functioneert de verbinding.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic