Govert1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 4003 Lenovo Tablet

Sinds kort is Ziggo go niet meer te gebruiken op mijn tablet, Lenovo. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar geen resultaat. Tv gegevens komen in beeld maar op het moment dat je iets aanklikt verschijnt de code " Niet beschikbaar  Deze video kan niet worden afgespeeld. 4003 ".       Hoe is dit weer te herstellen. Een week geleden was er niets aan de hand.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Govert1,

 

Ik heb je melding besproken met een collega, maar we zien nog niet meer hierover binnenkomen. Deze meldingen zagen we de afgelopen tijd wel veelvuldig op Chromebooks voorbij komen, maar dat apparaat ondersteunen we niet. Het is opvallend dat jij het op een Lenovo tablet ziet. In dit topic van december bleek het een instelling van het apparaat te zijn, had je deze al gelezen? Het kan raadzaam zijn om ook de rechten en toestemmingen van de app te controleren in je settings.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Govert1, welkom op de Ziggo community!

 

Wat irritant dat je tegen deze foutmelding aanloopt. Ik herken hem niet zo snel, dus ik heb nog wat aanvullende vragen:

-Krijg je dit bij álles wat je kiest?

-Is dit alleen bij Live TV of ook bij Replay TV?

-Maak je nog gebruik van Ziggo GO op een ander apparaat en werkt het daar wel op?

Govert1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Alex,

  • Zowel live als replay geeft dezelfde melding. Op mijn telefoon , Samsung, werkt het prima.
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Govert1,

 

Ik heb je melding besproken met een collega, maar we zien nog niet meer hierover binnenkomen. Deze meldingen zagen we de afgelopen tijd wel veelvuldig op Chromebooks voorbij komen, maar dat apparaat ondersteunen we niet. Het is opvallend dat jij het op een Lenovo tablet ziet. In dit topic van december bleek het een instelling van het apparaat te zijn, had je deze al gelezen? Het kan raadzaam zijn om ook de rechten en toestemmingen van de app te controleren in je settings.

Titia

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo, ik heb dat probleem ook op de lenovo chromebook, terwijl ik het tot voor kort altijd ziggo go daar heb ik kunnen zien, zowel tv-replay en wat ik opgenomen heb. Nu las ik dat chromebook niet ondersteund wordt? Sinds wanneer? Ik heb deze chromebook al meer dan 2 jaar en sinds ongeveer een maand een probleem. Op mijn samsung telefoon werkt hij wel goed.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Titia,

 

We hebben de app op Chromebooks nooit ondersteund, maar het is mogelijk dat het 'per ongeluk' na een update wel werkt of juist niet meer. 

 

www.ziggogo.tv. werkt in de meeste gevallen wel normaal.

Titia

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Erg jammer. Had de chromebook oa speciaal hiervoor gekocht, een paar jaar geleden. Maar ga toch echt geen ander kopen. Hij bevalt mij goed. Alleen ziggo go dus niet meer. In ieder geval bedankt voor je antwoord.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Werkt www.ziggogo.tv in je browser op je Chromebook ook niet meer, @Titia

Titia

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik zal het vannacht eens proberen. Je hoort het van mij. Thnx

Titia

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja, dat lukt wel. Heb kunnen kijken. Thnx

Uitgelicht topic