Roos1
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 2032

Eind april gemeld dat ik al langer deze foutcode (2032) had op mijn Samsung Galaxy S6. Er is door een medewerker van de klantenservice een poging gedaan om een oudere versie van de app op de telefoon te krijgen. Dat lukte niet. Advies: update afwachten. Ik heb inmiddels de update uitgevoerd: geen effect. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd: nog geen effect. Dit is echt heel vervelend. Verzoek aan Ziggo om dit nu op te lossen

6 Reacties 6
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 43473Reacties
  • 2526Oplossingen
  • 9245Likes

Welke Android versie staat erop?

Roos1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op de telefoon 7.0

Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 43473Reacties
  • 2526Oplossingen
  • 9245Likes

Ik zie in veel topics deze code als foutcode voorbijkomen.

Ik begrijp dat er naar een oplossing gezocht wordt.

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2102Reacties
  • 330Oplossingen
  • 318Likes

Goedemorgen @Roos1 en welkom hier! 

Wat goed dat je zelf al zo ontzettend veel hebt getest. Wel frustrerend dat je ondanks dat nog steeds een foutcode ziet op Ziggo Go. Het probleem wat je ervaart is -zoals Bert! al schreef- bij ons bekend en er wordt gewerkt aan de oplossing. Wel kun je ons hiermee helpen! We ontvangen graag voorbeelden in dit  topic zodat we dit kunnen doorgeven aan ons onderzoekstream en het hopelijk nog sneller is opgelost. We zien dan ook graag een reactie van jou verschijnen in dit topic, alvast bedankt! 

Roos1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat voor voorbeelden bedoel je precies?

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2102Reacties
  • 330Oplossingen
  • 318Likes

In dat topic staan een kleine vragenlijst dat helpt bij opsporen van het probleem. Als je deze invult, kunnen we het doorzetten naar het team dat het onderzoekt. De vragen die voor jou nog open staan zijn: 

Ziggo GO app versie: 
Wat is er geprobeerd om het op te lossen:

Werkt HD kanaal NPO1 op kanaal 1? Ja/Nee
Werkt SD kanaal ONS op kanaal 50? Ja/Nee
Werkt On Demand /Replay ? Ja/Nee
Werkt de NPO Start app? Ja/Nee

Uitgelicht topic