Sonja1976

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 2032

Hoi Ziggo,

Het afspelen via ZiggoGo app geeft een foutmelding -2032 (kan video niet afspelen) Ik heb hierover al vaker contact gehad, telefoon herstart, app opnieuw geinstalleerd, geupdate, modem naar IPV4 laten omzetten. Geen resultaat, de foutcode blijft. Wat kan ik hiermee doen? Ik zie dat andere mensen hier ook mee te kampen hebben dus heb ik ook alle toestelgegevens opgezocht om evt door te sturen.

Apparaat (merk + type): Samsung A40

Android versie: 11

Ziggo GO app versie: 4.31.0

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Sonja1976 & @Fampotze,

 

Er is gisteren een Android-update verschenen voor de Galaxy A40 en deze zou de problemen moeten verhelpen. Willen jullie controleren of jullie het besturingssysteem kunnen updaten en het dan nog eens testen? Ik hoor het graag!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Fampotze

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem. Al een aantal weken

Samsung a40

Android 11

Ziggo app nieuwsoverzicht, Canada net verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 

 

Wordt nu wel zeer vervelend 

 

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Sonja1976 en @Fampotze: van harte welkom op de Ziggo Community. En zeker, een foutcode is altijd zuur. Mee eens.

Wordt dit ook ervaren op andere apparaten? En op het mobiele netwerk van het apparaat, mocht dit kunnen: lukt het dan wel? 

Hier staan nog wat handige tips in de laatste reactie's, kunnen jullie aangeven of dat effect heeft? 

Fampotze

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi

 

De tips werken niet.  Afspelen lukt ook niet bij mijn man zijn Samsung en netwerk maakt niet uit 

 

Gaat om het afspelen op mijn  Samsung a40, streamen wil wel

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Heel vervelend dit, @Fampotze. Nu is afgelopen maandag toevallig software versie 4.32.0 uitgekomen. Maakt dit nog verschil?
En kun je anders antwoord geven op de volgende vragen? Zoals je misschien in het door Jacob genoemde topic hebt gelezen is de afdeling die dit onderzoekt op zoek naar voorbeelden:


Apparaat (merk + type): 
Android versie: 
Ziggo GO app versie: 
Wat is er geprobeerd om het op te lossen:
Werkt  NPO1:
Werkt ONS zender kanaal 50:  
Werkt alles met on demand/replay TV :
Werkt de NPO Start app:

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Sonja1976 & @Fampotze,

 

Er is gisteren een Android-update verschenen voor de Galaxy A40 en deze zou de problemen moeten verhelpen. Willen jullie controleren of jullie het besturingssysteem kunnen updaten en het dan nog eens testen? Ik hoor het graag!

Uitgelicht topic