Roos1

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foutcode 2032

Eind april gemeld dat ik al langer deze foutcode (2032) had op mijn Samsung Galaxy S6. Er is door een medewerker van de klantenservice een poging gedaan om een oudere versie van de app op de telefoon te krijgen. Dat lukte niet. Advies: update afwachten. Ik heb inmiddels de update uitgevoerd: geen effect. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd: nog geen effect. Dit is echt heel vervelend. Verzoek aan Ziggo om dit nu op te lossen

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

 

Goedemorgen @Roos1 en welkom hier! 

Wat goed dat je zelf al zo ontzettend veel hebt getest. Wel frustrerend dat je ondanks dat nog steeds een foutcode ziet op Ziggo Go. Het probleem wat je ervaart is -zoals Bert! al schreef- bij ons bekend en er wordt gewerkt aan de oplossing. Wel kun je ons hiermee helpen! We ontvangen graag voorbeelden in dit  topic zodat we dit kunnen doorgeven aan ons onderzoekstream en het hopelijk nog sneller is opgelost. We zien dan ook graag een reactie van jou verschijnen in dit topic, alvast bedankt! 

Bekijk in context

Peter1973

Level 6
  • 88Posts
  • 1Oplossingen
  • 25Likes

Hoi Jacob, zoals ik in mijn vorige post vermelde werkt mijn Ziggo go weer na het opnieuw aan en uit zetten van mijn tablet. Opnieuw opstarten dus. Opvallend was trouwens dat ik niet alleen de foutcode op mijn Ziggo go heb kreeg maar ook de live stream van de Ziggo sport niet kon. Misschien toevallig (?). Applicaties opnieuw installeren was geen oplossing, foutcode bleef bij go en Ziggo sport werkte nog steeds niet. Opnieuw opstarten van mijn tablet bleek wel de oplossing. Ziggo go werkte weer prima en Ziggo sport ook. Ik weet niet of dit de oplossing is voor allee 2023 problemen maar bij mij heeft het geholpen. Ik ben benieuwd of het bij andere ook werkt. 

Bekijk in context

21 Reacties 21
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke Android versie staat erop?

Roos1
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Op de telefoon 7.0

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zie in veel topics deze code als foutcode voorbijkomen.

Ik begrijp dat er naar een oplossing gezocht wordt.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

 

Goedemorgen @Roos1 en welkom hier! 

Wat goed dat je zelf al zo ontzettend veel hebt getest. Wel frustrerend dat je ondanks dat nog steeds een foutcode ziet op Ziggo Go. Het probleem wat je ervaart is -zoals Bert! al schreef- bij ons bekend en er wordt gewerkt aan de oplossing. Wel kun je ons hiermee helpen! We ontvangen graag voorbeelden in dit  topic zodat we dit kunnen doorgeven aan ons onderzoekstream en het hopelijk nog sneller is opgelost. We zien dan ook graag een reactie van jou verschijnen in dit topic, alvast bedankt! 

Roos1
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wat voor voorbeelden bedoel je precies?

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

In dat topic staan een kleine vragenlijst dat helpt bij opsporen van het probleem. Als je deze invult, kunnen we het doorzetten naar het team dat het onderzoekt. De vragen die voor jou nog open staan zijn: 

Ziggo GO app versie: 
Wat is er geprobeerd om het op te lossen:

Werkt HD kanaal NPO1 op kanaal 1? Ja/Nee
Werkt SD kanaal ONS op kanaal 50? Ja/Nee
Werkt On Demand /Replay ? Ja/Nee
Werkt de NPO Start app? Ja/Nee

Roos1
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waarom markeren jullie mijn melding als 'opgelost'. Er is nog niets opgelost. Nog steeds de foutcode. Vandaag ook gecheckt op er inmiddels een update is, helaas!. Wanneer verwachten jullie het opgelost te hebben?

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Het is niet opgelost en het topic is niet afgesloten.

Het bericht staat als opgelost, omdat de uitleg, het is bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing, nu direct onder je eerste bericht staat en anderen die hier via zoeken langskomen, direct dat bericht ook zien.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @Roos1,
 

Goed dat je hiermee opnieuw aan de bel trekt! Maar wat @Bert! aangeeft klopt, het probleem wat je bescrijft is nog niet opgelost. We verzamelen op dit moment nog steeds voorbeelden van klanten ten behoeve van het nog lopende onderzoek. 
In dit topic lees je hierover meer. Om er zeker van te zijn of je last hebt van hetzelfde algemen probleem waarvoor een storingsticket openstaat wil ik je vragen onderstaande vragen te beantwoorden.

Werkt HD kanaal NPO1 op kanaal 1? Ja/Nee
Werkt SD kanaal ONS op kanaal 50? Ja/Nee
Werkt On Demand /Replay ? Ja/Nee
Werkt de NPO Start app? Ja/Nee

Roos1
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Werkt HD kanaal NPO1 op kanaal 1? Ja
Werkt SD kanaal ONS op kanaal 50? Ja
Werkt On Demand /Replay ? Nee niet in app op telefoon. Wel op tv
Werkt de NPO Start app? Ja

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Roos1 Hartelijk dank voor het delen van deze informatie. Ik heb jouw melding aangevuld met deze informatie zodat het onderzoeksteam hier verder naar kan kijken. We laten het uiteraard weten zodra er een terugkoppeling te geven is, of wanneer er zicht is op een oplossing. 

tonvw1

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ontdek zojuist dat ik op de ziggoGo app van mijn chromebook geen series kan spelen  (fout 2032)

echter:

wel als ik dat ik de browser (chrome) doe en het lukt ook wel via de ziggoGo app op mijn telefoon.

Dus keek ik naar de verschillen in de diagnostiek in de app (bij instellingen)

Het enige verschil dat ik daar zie, is dat bij het Device ID address op mijn telefoon gewoon het ipadres  (192.168....) van mn telefoon staat en bij de Chromebook staat daar een vreemd address, beginnend met 100.115...

Dat is toch opmerkelijk. Of niet?

Natuurlijk zou ik de kwestie graag zsm opgelost willen zien. Vandaar dat ik mijn  waarneming maar even inbreng.

Dus Ziggo techneuten: doe er iets aan.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@tonvw1 Ervaar je dit probleem ook op het moment dat je de Ziggo Go app opnieuw vanuit de appstore installeert op je Chomebook?

tonvw1

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IK heb zojuist de app verwijderd en opnieuw geInstalleerd. Helaas met het zelfde resultaat: fout 2032.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@tonvw1 Balen dat je ook foutcode 2032 te zien krijgt! Kun je dan de volgende zaken ook testen en door middel van een reactie doorgeven wat de uitkomst is? Ik kan jouw melding dan meenemen in het onderzoek. 

Werkt HD kanaal NPO1 op kanaal 1? 
Werkt SD kanaal ONS op kanaal 50? 
Werkt On Demand /Replay ? 
Werkt de NPO Start app? 

freddyfluweel

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vandaag nog steeds hetzelfde probleem op mij Galaxy tablet. Jammer dat niet eens wordt opgeschreven wat het probleem nu is en waarom het niet opgelost kan worden. Dit duurt nu al ruim een jaar.

tonvw1

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Werkt HD kanaal NPO1 op kanaal 1?  Ja
Werkt SD kanaal ONS op kanaal 50? Ja
Werkt On Demand /Replay ? WEL op mn mobiele telefoon en PC, NIET op m'n Chromebook
Werkt de NPO Start app? Ja

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@tonvw1 

Zoals jij aangeeft, kijk je op een Chromebook. De Ziggo GO app is er echt alleen voor mobiele telefoons en tablets. Wil je toch op je Chromebook kijken? Kijk dan via www.ziggogo.tv in de browser.

Peter1973

Level 6
  • 88Posts
  • 1Oplossingen
  • 25Likes

Hier ook foutmelding 2032, lekker dan. Android 7.0. Zo oud is mijn tablet nu ook weer niet. App opnieuw installeren, geen effect. Foutmelding bleef. 2032. Maar mijn tablet opnieuw opstarten, dat werkte wel. Toen deed de Ziggo go app het weer. Geen foutmelding. 

Uitgelicht topic