VinJo

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Foutcode 2032 Ziggo Go app

Sinds 2 weken heb ik problemen met de Ziggo Go app. Bij het willen kijken of terugkijken van een programma, ontvang ik foutcode 2032 op mijn mobiele telefoon. De app gebruik ik voor het casten naar een TV (zolder) waar geen kabel aansluiting voor is middels Chromecast. Dat kan dus nu niet meer.  Bellen met Ziggo gaf geen soelaas. Ze herkennen de foutcode en verwijzen mij naar de community.

Wat heb ik al geprobeerd; 

- De app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd;

- De app op 4G laten draaien om te bezien of het aan mijn modem/router ligt. Daar ligt het niet aan, ook op 4G krijg ik dezelfde foutmelding.  Modem is de connectbox van Ziggo. Routers TP link P7 (3 stuks)

- De app op een ouder toestel geïnstalleerd ( Sony Xperia, Android 8 ).  Daar draait de app zonder problemen.  

Versie Ziggo app; 4.31.0

Mobiele toestel; Samsung A40, Android 11; Hiervan kan ik melden dat die update ook pas een week of 2 geleden op het toestel is gekomen, dus het verband zou daarmee kunnen worden gelegd. Echter mijn dochters zijn in het bezit van een Samsung A50, met de update. Daar draait de Ziggo app wel op, echter duurt het wel even voordat de uitzending start. Op de (oudere) Sony dus geen enkel probleem.

 

Hoor graag of iemand voor mij de oplossing heeft. Dank vast !

 

 

 

 

 

    

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3337Likes

Hi @VinJo en welkom hier! 

Wat goed dat je zelf al zo ontzettend veel hebt getest. Het probleem wat je ervaart is sinds kort bekend en er wordt gewerkt aan de oplossing. Wel kun je ons hiermee helpen! In dit topic ontvangen we graag voorbeelden zodat we dit kunnen doorgeven aan ons onderzoekstream en het hopelijk nog sneller is opgelost. We zien dan ook graag een reactie van jou verschijnen in dit topic!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3337Likes

Hi @VinJo en welkom hier! 

Wat goed dat je zelf al zo ontzettend veel hebt getest. Het probleem wat je ervaart is sinds kort bekend en er wordt gewerkt aan de oplossing. Wel kun je ons hiermee helpen! In dit topic ontvangen we graag voorbeelden zodat we dit kunnen doorgeven aan ons onderzoekstream en het hopelijk nog sneller is opgelost. We zien dan ook graag een reactie van jou verschijnen in dit topic!

Uitgelicht topic