Cologne

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 2031

Ja hoor het is weer zo ver. Ben je via de ziggo go app een film aan het streamen, schiet hij precies aan het einde op foutcode 2031. Zoals zo vaak. Heerlijk..

 

Wanneer gaat ziggo hier iets aan doen? Het is nu echt zwaar irritant aan het worden. 

3 Reacties 3
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Cologne! Welkom hier op de Community. Erg zuur dat dit vaker dan eens voorkomt en dat je net bij het einde van de film hiermee geconfronteerd wordt. Dat lijkt me inderdaad zwaar irritant. Je frustraties kan ik me goed voorstellen 😞

 

Foutcode -2031 kan verschillende oorzaken hebben en zegt helaas niet direct iets over de precieze oorzaak. Zie je deze foutcode onregelmatig voorbij komen (dus niet op een bepaald tijdstip)? Mag ik daarnaast weten op wat voor apparaat je Ziggo GO gedownload hebt (merk, modelnummer en besturingssysteem) en bij welke film je dit voor het laatst had? Ik heb gecheckt of er sprake was van een algemeen probleem met Ziggo GO maar dat lijkt niet zo te zijn. Vandaar al mijn vragen.

 

Ik hoor graag van je! 

Mucmep

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op mijn samsung A71 kan ik de ziggo go-app in de tuin via wifi wel gebruiken, op mijn nieuwe Lenovo-Chromebook niet .... foutcode -2031. Dit gebeurt op alle zenders/kanalen.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Oef! Dat is een domper @Mucmep. Goed dat je het hier deelt en welkom op de Community! Ervaar je dit probleem ook op andere apparaten? Krijg je ook andere foutcodes te zien? Het zou in ieder geval mooi zijn als je onderstaand template kunt invullen, dan hebben we al de broodnodige informatie tot onze beschikking:

Volledige Android versie: 
Ziggo Go app volledige versie: 
IP adres apparaat (achterhalen via whatsmyip.com). Graag uitsluitend in privé bericht delen: 
Werkt NPO 1 HD op kanaal 1: ja/nee
Werkt SD kanaal ONS op kanaal 50: ja/nee
Werkt On Demand/ Replay: ja/nee
Werkt de NPO Start App op het apparaat: ja/nee

Welke DRM versie is geïnstalleerd? Installeer hiervoor deze App en deel de uitkomsten hier. We horen graag van je!

Uitgelicht topic