mb04

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 2031

Ik krijg nu de hele tijd foucode 2031 op mijn tablet als ik via de ZiggoGo app tv wil kijken.

Eerst kon het nog wel wel, maar nu geen enkel zender meer.

Ik heb een Samsung Galaxy Tab A 2018, Android 10.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @mb04 , welkom op de Community!

 

Wat ontzettend naar dat je met dit probleem te maken hebt. Zoals @... al aangeeft is het een probleem dat bij ons bekend is en vreselijk hardnekkig is. Voor de meeste apparaten is het probleem met de laatste update opgelost, maar niet voor allen. 

Er wordt gewerkt aan een oplossing voor alle apparaten. Jammer genoeg is er niets wat je hieraan nu kunt doen, sorry!

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Een deel van de klanten ziet op HD zenders de volgende melding: Video kan niet worden afgespeeld. Bij deze melding staat de volgende foutocde 2030, 2031 of 2032. 
De ondemand content en streams werken niet door een DRM probleem met de Widevine versie op het device. NPO start en vergelijkbare apps werken dan ook niet. De app update naar 2.3.57 heeft het probleem voor de meeste devices opgelost. Op de Samsung Galaxy Tab A devices kan de storing nog wel voorkomen. Er is geen workaround beschikbaar momenteel. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
...

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mb04 wrote:

Ik krijg nu de hele tijd foucode 2031 op mijn tablet als ik via de ZiggoGo app tv wil kijken.

Eerst kon het nog wel wel, maar nu geen enkel zender meer.

Ik heb een Samsung Galaxy Tab A 2018, Android 10.

 

Beste Ziggo,

Helaas zou het zijn opgelost voor de Samsung al lees je dat regelmatig. Het is niet alleen de Samsung die er last van heeft, het gaat ook om de OnePlus... Een grote irritatie punt.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @mb04 , welkom op de Community!

 

Wat ontzettend naar dat je met dit probleem te maken hebt. Zoals @... al aangeeft is het een probleem dat bij ons bekend is en vreselijk hardnekkig is. Voor de meeste apparaten is het probleem met de laatste update opgelost, maar niet voor allen. 

Er wordt gewerkt aan een oplossing voor alle apparaten. Jammer genoeg is er niets wat je hieraan nu kunt doen, sorry!

XanderA

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb al weken hetzelfde probleem met mijn Samsung Tab A 2018 (Android 10). Via de Messenger van Mijn Ziggo ben ik naar de Community doorverwezen, omdat ze het daar ook niet meer weten. Is er inmiddels al een oplossing? Dit doet aanzienlijk af aan mijn abonnement en ik betaal al weken voor iets wat ik niet meer kan gebruiken. Ik verneem graag.

 

P.s. Ccleaner gebruiken werkt ook niet....

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Helaas zijn er nog geen nieuwe ontwikkelingen rondom dit probleem, XanderA :-(. 

Meijer.casant

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik heb hier last van sinds vandaag 20/2/21

Met Galaxy tab A

Android versie 10

Ziggo go versie 2.3.53 Prod

Foutcode: Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld (-2031)

Bij uitzending van 18/ om 20:35 (Nieuwe boeren)

Kan wel andere programma's terug zien.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Een deel van de klanten ziet op HD zenders de volgende melding: Video kan niet worden afgespeeld. Bij deze melding staat de volgende foutocde 2030, 2031 of 2032. 
De ondemand content en streams werken niet door een DRM probleem met de Widevine versie op het device. NPO start en vergelijkbare apps werken dan ook niet. De app update naar 2.3.57 heeft het probleem voor de meeste devices opgelost. Op de Samsung Galaxy Tab A devices kan de storing nog wel voorkomen. Er is geen workaround beschikbaar momenteel. 

Meijer.casant

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels heb ik een update van Ziggo Go gedaan naar de versie 2.3.64  en de foutmelding niet meer gehad.

Bedankt voor de reactie!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Super om te horen @Meijer.casant.
 

Okkie-San

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

tot een week of 2 geleden geen probleem, maar nu als live wil kijken maar ook als ik vanaf het begin wil kijken komt de foutmelding. Op elke zender. Het is nu dus een waardeloze app geworden. En er staat op dit forum dat dit de oplossing zou zijn, maar ik lees alleen maar dat het niet is opgelost. Zojuist ook de update vd app geïnstalleerd maar dat hielp dus niet. Versie 2.3.65 prod

Galaxy tab A, 2018, 10.5 met  Android 10.

Uitgelicht topic