Vraag
Reacties
Oplossing
Mason
Level 1

Foutcode 2031: oorzaak gevonden?

Beste allemaal,

Op Samsung Galaxy smartphones lijkt dit probleem te kunnen worden veroorzaakt door de functie 'automatisch draaien' (scherm kantelen): bij elke bijnpositiewisseling van het scherm lijkt er een nieuwe versie van Ziggo Go te worden gestart, tot het maximale aantal gebruikers van de app wordt bereikt en de foutcode verschijnt. Zou kunnen dat dit alleen gebeurt als verschillende mensen van 1 huishouden gebruik maken van hetzelfde abonnement. Iedereen uitloggen en opnieuw inloggen kan dan helpen. Definitieve oplossing zit hem in een update waarin dit wordt verholpen.

Hoop dat dit helpt.

 

Mason

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @Mason! Welkom op de Ziggo Community! 

Fijn dat je zoveel hebt uitgezocht en een tijdelijke oplossing hebt gevonden! Hopelijk hebben veel mensen hier wat aan 🙂 

Bekijk in context

0 Kudos
1 Reactie 1
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @Mason! Welkom op de Ziggo Community! 

Fijn dat je zoveel hebt uitgezocht en een tijdelijke oplossing hebt gevonden! Hopelijk hebben veel mensen hier wat aan 🙂 

0 Kudos