Beste allemaal,
Op Samsung Galaxy smartphones lijkt dit probleem te kunnen worden veroorzaakt door de functie 'automatisch draaien' (scherm kantelen): bij elke bijnpositiewisseling van het scherm lijkt er een nieuwe versie van Ziggo Go te worden gestart, tot het maximale aantal gebruikers van de app wordt bereikt en de foutcode verschijnt. Zou kunnen dat dit alleen gebeurt als verschillende mensen van 1 huishouden gebruik maken van hetzelfde abonnement. Iedereen uitloggen en opnieuw inloggen kan dan helpen. Definitieve oplossing zit hem in een update waarin dit wordt verholpen.
Hoop dat dit helpt.
Mason
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Mason! Welkom op de Ziggo Community!
Fijn dat je zoveel hebt uitgezocht en een tijdelijke oplossing hebt gevonden! Hopelijk hebben veel mensen hier wat aan 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Mason! Welkom op de Ziggo Community!
Fijn dat je zoveel hebt uitgezocht en een tijdelijke oplossing hebt gevonden! Hopelijk hebben veel mensen hier wat aan 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.