1
Vraag
2
Reacties
BT

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Foutcode -2031 Video kan niet worden afgespeeld

Ik kan op mijn Samsung Galaxy S10+ geen gebruik meer maken van TV en replay, krijg de melding : Foutcode -2031 Video kan niet worden afgespeeld. Het heeft wel gewerkt.

De-installeren en opnieuw installeren heeft geen effect.

Iemand een idee?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Brenda123

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo ,

 

Ik heb die dag alles nog een keer opnieuw gedaan. Hielp niet. Uiteindelijk heb ik de tablet helemaal uitgezet en daarna weer aan. Toen was het probleem opgelost. Ik gebruik op de tablet en mijn telefoon dezelfde wifi daar lag het niet aan. Waar dan wel aan dat weet ik niet. Tablet is redelijk nieuw.

 

Gr Brenda 

Bekijk in context

18 Reacties 18
Brenda123

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

Ik kijk net een dik uur op de Ziggo Go app op mijn Samsung Galaxy Tab A . 

Uit het niets krijg ik de melding Foutcode - 2031. 

Er is geen update beschikbaar voor de app ook niet voor de Tablet. Op mijn telefoon Note 9 ( die 2 jaar ouder is) kan ik de app gewoon gebruiken. Hoe kan dit? 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @BT en @Brenda123 , Beide van harte welkom op de Ziggo Community!

Wat stom dat jullie beide dezelfde foutmelding krijgen bij het gebruik van ZiggoGO

De foutcode is eigenlijk een verzamelcode om aan te geven dat er iets fout gaat. Wat er precies fout gaat kunnen wij niet uit deze code halen. Dit kan te maken hebben met het apparaat, de internet verbinding of de app zelf. Dit is dan ook iets wat we moeten onderzoeken.

Goed dat je aan de slag zijn gegaan met de app en geprobeerd hebt om deze te verwijderen. Gek dat het probleem niet verdwijnt. 
Kunnen jullie beide eens uitloggen en opnieuw inloggen? 

 

BT
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hallo, opnieuw uit en inloggen helpt niet, ik krijg nog steeds dezelfde melding helaas.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Wat raar @BT
Je krijgt deze melding zodra je inlogt? 
Krijg je nog wel de programma's te zien in Ziggo Go?
Wil je het eens op een ander apparaat testen en werkt dat wel?

BT
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

De melding komt zodra ik een zender kies uit de lijst van zenders. Inloggen gaat goed. Op mijn iPad heb ik geen problemen met hetzelfde WiFi netwerk. Met 4G werkt het wel maar dat gaat geld kosten.

Brenda123

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo ,

 

Ik heb die dag alles nog een keer opnieuw gedaan. Hielp niet. Uiteindelijk heb ik de tablet helemaal uitgezet en daarna weer aan. Toen was het probleem opgelost. Ik gebruik op de tablet en mijn telefoon dezelfde wifi daar lag het niet aan. Waar dan wel aan dat weet ik niet. Tablet is redelijk nieuw.

 

Gr Brenda 

BT
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb zonet net als Brenda mijn mobiel uit/aan gezet en nu werkt het, vreemd want dat had ik al een keer gedaan. Bedankt voor de reacties, gelukkig werkt het nu.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Goed om te horen van jullie beide en bedankt voor de update hier 🙂

Peter Peeters

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung A51, ik kan de app wel gebruiken op mijn Apple tablet en de app werkt ook op de Samsung A8 van mijn vrouw

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Peter Peeters! Welkom op de Ziggo Community! 

Wat zuur dat je met je telefoon nu geen Ziggo Go kunt gebruiken 😞 Heb je alle bovenstaande stappen al doorgelopen? Telefoon helemaal uit en aan gezet? Kun je het wel gebruiken op een ander netwerk? Dus andere wifi of 4/5G verbinding?

ACC

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Uit en aanzetten werkt niet bij mij. Een herstart via de 3 puntjes werkt wel maar is bij veel zenders niet aanwezig. Na een update vandaag werkt het nog niet.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @ACC, wat zuur dat jij nu door deze melding getroffen wordt. De adviezen die hier staan zijn al van een paar maanden geleden. 

Kun je aangeven op wat voor apparaat je probeert te kijken? We hebben momenteel een incident open staan dat je deze melding krijgt als je op een Oppo of Oneplus apparaat gebruik maakt van Ziggo GO. 

Daarnaast staat er ook een ander incident open dat de Open Championsship 2022 betreft. Dit programma kun je niet terugkijken, omdat de afleveringen langer dan 10 uren duren. Daar is ons systeem niet tegen bestand. 

 

Zijn de bovenstaande situaties helemaal niet van toepassing? Geef dan zoveel mogelijk informatie door, zodat de Community en ik je verder kunnen helpen :-). 

ACC

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Marije ik heb een Oneplus 9 Pro met Android 12. Zoals ik al zei lukt het wel zonder wifi. Ook via een herstart kan ik kijken echter die is lang niet bij elke zender aanwezig. Uit en aanzetten van de telefoon werkt ook niet.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Check! Je hebt dan dus inderdaad last van het bekende probleem met de Oneplus apparatuur in combinatie met Ziggo GO. Er wordt door de ontwikkelaars nog gezocht naar een oplossing hiervoor, @ACC

fmol

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij werkt het wel precies andersom. Ik heb een Oneplus A6 en als ik een tv-zender met Ziggo Go wil bekijken krijg ik die -2031 melding. Echter als ik mijn VPN aanzet heb ik geen enkel probleem. 

fmol

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

.... aanvulling. Dit zelfde fenomeen heb ik als ik tv-zenders bekijk met Ziggo Go via mijn vaste computer (bedraad internet, Windows 10 laatste update). Zonder VPN krijg ik foutmelding 1002. Met VPN kan ik wel gewoon de tv-zenders bekijken. De VPN is verbonden met een Nederlandse server. Rara....

 

fmol

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Marije zou je willen reageren op mijn twee eerdere reacties in dit topic? Ben benieuwd hoe het kan dat je met een VPN wel met Ziggo Go kunt kijken en zonder dit niet lukt (op mobiel foutcode 2031, op pc  foutcode 1002).

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Bedankt voor jouw reactie, @fmol
Hoe dit kan, durven wij je nog niet te zeggen. Het probleem is op dit moment in onderzoek en we zoeken nog naar voorbeelden. 
Wil je jouw voorbeeld in dit topic doorgeven? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic